Kategoriler
Formula1

Massa, Abu Dhabi'de Dönüş İhtimalini düşük Görüyor

İyileşen Brezilyalı pilot, gelecek hafta başında F2007 ile teste çıkmadan önce FIA doktorları tarafından kontrol edilmek üzere Cuma günü Paris’e uçuyor.

Massa, Interlagos’daki yarışta damalı bayrağı sallayacak ama Fernando Alonso ile gelecek sene yarışmaya başlamadan önce bu sene pistlere dönme yönündeki ümitleri zayıfladı.

Ferrari’nin resmi internet sitesinde bir taraftarın sorusunu yanıtlayan Massa: “En kısa zamanda geri dönmeyi umuyorum ama bunun yanında en iyi şeyin, gelecek sezonun başında %100 hazır olarak dönmek olduğunu da biliyorum”

“Hayalim Abu Dhabi’de yarışmak olacaktır ama bu olasılık gerçekten çok düşük.”

“Massa, Abu Dhabi'de Dönüş İhtimalini düşük Görüyor” için 0 yanıt

umarım felipe en ii şekilde pistlere döner ve alonsoyu geride bırakır kazadan önceki performasını yakalarsa onu alonso yakalayamaz ve mclarendan ayrıldığı gibi ferraridende ayrılır

umarım felipe psikolojik baskı altında kalıp kendini asırı zorlamaz ve kotu kararlar vermez. saglıgının en kısa surede duzelmesi ve eski formuna kavusması dilegiyle…

inşallah abu dhabi'de yarışırsın.yarışamasanda canın sağolsun.yeter ki sen sağlığına kavuş.bu kadar bekledik biraz daha bekleriz.inşallah yeni sezonda fırtına gibi esersin.sabırsızlıkla bekliyorum.ferrari ve sen benim favorimsin.hep destek tam destek….

ee gerçek takım tarfatarı dediğinde zaten senin gibi olur. takımındaki hangi pilotun kazanmasıyla pek ilgilenmez. yeterki gönül verdiği kırmızı en önde olsun değil mi?

bn pilot tutmam takım tutarım ve tabiiki Ferrari için en iyisini haliye pilotlar içinde en iyisini isterim tabiiki alonso çok iyi bir pilot alonsonun pilotluğuna kmse bişey diyemez bnm yaklaşım şu şekil:FERRARİ kazansında hangi pilotu kazanırsa kazansın :)) ..xD x) bu kadar glme yter

hayır öle sölemek istemedim:))) ya tamam bana göre alonso massa dan çok çok daha iyi bir pilot. bu yüzden alonso taraftarıyım ya zaten. herkesden daha iyi olduğunu düşündüğüm ve inandığım için. ama o yorumumda sölemek istediğim şey senin anladığın şey değil. massa güçlü bir pilot ve alonso nun yanında güçlü bir takım arkadaşı görmeyi tercih ederim. onların rekabetini izlemek hoş olacak çünkü. seyir zevki yüksek yarışlar izleyebiliriz. bide dediğin gibi masssa iyi bir takım arkadaşı. alonso ile birlikte en iyi ayarları yapacaklardır.sanıldığının aksine iyide anlaşacaklardır. ama ben pilotuma güveniyorum. sezon sonunda massa yı alt etmeyi başaracaktır. tek sorun araca alışma süresi. massa bu konuda haliyle bizden baya önde. ama alonso bu. her araca her şartta kısa sürede alışabileceğinden eminim

seneye yarış kazanmayı özlemiş önlerde yarışmayı özlemiş yarışa ilk çizgiden başlamayı özlemiş bir fernandoyu kim tutabilir acaba. massa inş en kısa zamanda eski formuna kavuşur yok vay haline :((

haa bu arada alonso için ve raikkonen içinde en iyisini diliyorum ama ne yalan söyleyim raikkonenin gönderileceğini duyunca üzüldüm

alonso_ arkadaşım sanki yorumunda massa seneye hazır olsada alonsoya karşı bişey yapmaz demek istemişsin gibi geldi bana massa elbette iyi bir takım arkadaşı olcaktır ama çokta rekabetçi bir takım takım arkadaşı olcaktır ben Ferrari ve Massa için en iyisini diliyorum çnkü Ferrariyi çok seviyorum

ferrari nin sitesinde geçenlerde de fisi cevaplamıştı soruları. ferrari pilotlarını hayranlarıyla buluşturyo.hayranlarıda malle bilgilendiriyo. bu çok güzel. seneyede alonso ile yaparlar. bizde ona katılırız.

konuya gelelim.massa seneye hazır olsun biz ondan bu sene bişey beklemiyoruz. iyi bi takım arkadışına çok ihtiyacımız var çünkü.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir