Güncel: Schumacher, Ferrari ile 3 Gün Test Yapacak

Michael Schumacher birkez daha Ferrari direksiyonunun başına geçecek. Alman pilotun pazartesi günü Catalunya pistinde gerçekleştirilecek testlere katılacağı daha önce belirtilmişti. Ancak son gelen haberler Schumacher’in 3 test günü Ferrari ile test yapacağı yönünde.

SID Haber Ajansına konuşan Ferrari sözcüsü "Felipe’ye ara vermesi için izin verdik ve Michael yardımcı olmak için istekli." açıklamasını yaptı. 

Ferrari cuma günü Barcelona’daki test haftasını bitirdi ve pazartesi günü yine İspanya’da testlere kaldığı yerden devam edecek. İtalyan takımı üç günlük test dönemi belirlemiş durumda.

En son 7 aralık tarihinde Ferrari ile teste katılan 7 dünya şampiyonu pilot ilk defa F2008 aracını test edecek.

 

“Güncel: Schumacher, Ferrari ile 3 Gün Test Yapacak” için 0 yorum

  1. schumi, hakkinen varken 2 yıl şampiyon oldu (2000-2001) bir şampiyonu mağlup etti sonuçta. 2002-2004'ü geçelim zaten :)) 2003'te raikkonen sorun yaşıyordu buna rağmen schumacher'in 2 puan gerisinde bitirdi şampiyonluğa oynuyordu. sorun yaşaması bahane ise 2005-2006'da schumacher'in de sorunları oldu.

  2. arkadaşım Alonso 2001 den beri var diyorsunda Schumi kaç yılında beri var?? 1990 lardan beri var Alonso 2001de 19 yaşındaydı herhalde schumi ile çekişmesini beklemiyordun altındaki Minardi ile :))) Schuminin altında en iyi araç vardı ve tecrübeliydi 2000 De Hakkinen bıraktıktan sonra kafası rahattı takı 2005'e kadar yeni kuşak pilot geldi ve Schumi devri sona erdi..

  3. mclarenmercedes isimli arkadaşım.alonso 2001den beri var yani 2000 harici tüm şampiyonluklarında vardı shumi.açıkçası f1 camiası sıkıldı ondan her şeyi egale ettiği için.çünkü geçilemiyorduda ondan.onu herkes tanıyor.başarılarıda ortada.eee geriye susmak kalıyor…..

  4. Şuminin şampiyonluk kazandığı yıllara bakarsanız karşında doğru dürüst onla eşleşebilcek pilot bile yoktu ancak 2004 yılından sonra yeni cevherler yetişti Alonso geldi 2005 yılında ve Kimi ile şampiyonluk mücadelisine girişti ve şampiyon oldu 2006 da Schumi geçildi sonrada emekli oldu zaten eğer 2007 yılında yarışsaydı emin olunki kesin şampiyon olurdu diyemezdik önceki yıllara göre çok daha zor artık şampiyonluk çünkü yetenekli ve genç pilot sayısı arttı Hakkinenden sonra McLaren bocalama devri geçirdi 2003 yılında Kimi şampiyonluk savaşı verdi Schumi ile geçildi çünkü daha gençti ve yeterli tecrübesi yoktu araçtada bazı sorunlar olmuştu 2004teki Ferrari fırtınasından sonra işler değişti..2009 dada değişik şeyler olucak çünkü çok daha farklı kurallar geliyor nerdeyse aracın her tarafında kural değişikliğine gidildi artık bu kurala kim en iyi uyumu sağlarsa şampiyonluk onun olucak 2009da..

  5. Kimi geçicek tabiki ama bunun ne önemi var onu anlamıyorum… Bunlar test, kimse hız rekoru kırmaya çalışmıyo aracı deniyorlar eksiklerini anlamaya çalışıyorlar. Bu konuda da Ferrari Schumi'den yardım isteyerek çok akıllıca davranıyor. Kimse birbiriyla yarışmaz testlerde.Büyük olasılıkla aracı şu ana kadar daha iyi tanıyan daha genç ve formda olan Kimi büyük bi olasılıkla Schumi'den hızlı olacaktır. Hatta sadece Kimi de değil başka pilotlar da olacaktır Schumi'nin önünde ama en başta dediğim gibi bunun bi önemi yok.

  6. allahına kurban shumi beni çok duygulandırdın.desene similasyonda shumi kimi massa badoer.yarış yapacak ozaman görecez yarışı.inşallah shumi hepsini mağlup eder.hiç kuşkum yok bunu 16 yıldır yaptı 18.ci yılmı yapamayacak.
    durma go shumi go.sen 39 deil 49dada olsanen iyisi sensin.sennaya gelince orada dururum o shuminin üstadı onu bulan adam.onun yeri ayrı.ikiside aynı kalitede saf dahi bir pilot.ama sonuçta 7 şampiyonluğu shumi kazandi.5 yıl üst üste kimse durduramnadı.baktı fia olmuyo tek lastikle tüm yarış olacak.bu seferde michelin ler dayanıklı çıktı 2005te 2006 da ise malezyada başladı sıkıntı ferrariye yok esnek kanat yok esnek taban.suzuka dramayadı adeta.000 adan

  7. sennalonso Söylediğin bazı şeylere katılıyorum. Bu Pilotların Hesaplaşması yada Yarışması diil sadece noksan yerler varsa onları qidermek.

  8. Gerçekten saçma yorumlar yapan arkadaşlar var maalesef.Ne ala şimdi yani,1 gün test yapıcak adam.Aracın ne durumda oldugunu Ferrari ekibine bildirecek.Schumi ayrı,Kimi ayrı.Schumi herşeyiyle komple,Alonso gibi.Kimi saf hız açısından şuan en iyi.Şimdi testte Badoer ve Schumi çıksa,Badoer daha iyi derece yapsa ne olucak?Kimi zaten Schumiyi pek sevmez,sanki kiminin umrunda testte geçmek veya geçilmek.Ferrari bence çok akıllı davranıyor Schumiye test yaptırarak.Sonuçta eksik olan yerleri Schumi tespit edebilir,ve Efsanenin bilgisinden yaralanabilirler.Bu arada,gelmiş geçmiş en büyük,en iyi, sürücü Senna'dır,Schumi degil 😉

  9. efsane geri döndü.herkezden daha iyi tur zamanları yapacağından hiç kuşkum yok.gelmiş geçmiş en yetenekli plot michael schumacher..

  10. arkadaşım ben kimseyi kışkırtmadın o senin nasıl algıladığına bağlı bişi siz birçok şey yazıyorsunuz bişi denmiyor ben kendi yorumumu yazınca birbirini düşürme oldu ayrıca siz sürekli demiyormusunuz Schumi geçilemez diye daha geçen gün menejeri onun gibi birisinin gelemiceğini söyledi ee bu durumda tüm pilotları küçümsemiş olmuyormu sevgili Weber..Sonuçta Schumi döneminden öncede rekorlar vardı ve kırıldı Schuminin rekorlarıda kırılcaktır emin ol..

  11. ortalığı karıştırma mclaren-mercedes. insanları kışkırtıp kavga çıkarmak mı niyetin? 5 sene boyunca borazanlığını yaptığınız, schumi'ye karşı desteklediğiniz pilot şimdi ''o kim ki?'' mi oldu. ben raikkonen taraftarı değilim, schumi'yi geçerdi geçemezdi tartışmasına falan girmek de değil amacım. ancak çok kötü niyetli bir kişiliksin bunu göstermek istedim. VISOR arkadaşın dediği gibi, ferrari'yi kendi takımınla karıştırma. sen asıl heikki-hamilton birlikteliği kaç AY sürer ona ömür biç ferrari taraftarlarını birbirine düşürmeye çalışacağına.

  12. şu anda kimi msch yi geçemzse kimi için iyi olmaz.sonucta adam F2008 ilk kullanıcak ne zamandan beri F1 aracı kullanmıo.yani kiminn geçmesi gerek ama ferrari takımı hangisinin hızlı olduğunu deneyecektir.

  13. Kimi Schumi karsilastirmasi yapmak sacma olur, onlari karsilastirmak icin ikisinede ayni araci verip yarisa sokmak gerekir, test farkli yaris farkli, Wurz mesela cok iyi bir test pilotu ancak yarislarda cok cok kotuydu.. O yuzden bosuna Kimi Schumi Massa karsilastirmasi yapip kendi takimlarindaki gibi pilot savasi olmasini bekleyen, ortaligi karistirmak isteyen arkadaslara Ferrari farkini bir kez daha hatirlatmak istiyorum 🙂

  14. scumi bir efsane yalnnız artık donemi bitti deniblebilr son testlerde kimi nin scuhumi usutunde yer alacagını yuksek bir ihtimal olarak goruyorum

  15. Bakalım kimi ye ne kadar fark atıcak.Bazıları ikiside hızlı tur yapmayacak diyor ama bence olucak.Araçta değişen birşey yok Shumi için yavaş olmayacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir