Kategoriler
Formula1

Schumacher Eleştirilere Sert Çıktı

Michael Schumacher soruya, “Neden ki? İnsanlar şu anda olayı öyle görmek istiyorlar ama ben öyle düşünmüyorum.” diye cevap verdi.

F1’e yaptığı geri dönüşün şimdiye kadar beklentileri karşılayamadığı yönündeki eleştirilere ise Schumacher, “Üzgünüm ama benim düşüncem medyanın benim mutlu olup olmadığım konusundaki düşünceleriyle aynı değil. Ama herkes istediğini düşünmekte özgür.”

“Ben memnunum. Mevcut durumda yapabileceğimin maksimumunu yaptım.” dedi.

Mercedes GP takım patronu Ross Brawn da 3 yıllık aranın ardında iki üç yarış için bir bocalama evresinin normal olduğu konusunda Schumacher’i destekliyor.

Norbert Haug da Schumacher’in şimdiye kadar takım arkadaşı tarafından rezil olunacak boyutta geride bırakılmadığını düşünüyor.

“Nico’nun, yeni jenerasyonun en iyi pilotlarından biri olduğunu düşünüyorum. Rosberg’in dört senesinde Schumacher 3 yılı kaçırdı. Ama o burada rekabetçi olmak için var.”

 

“Schumacher Eleştirilere Sert Çıktı” için 0 yanıt

gerçekleşmesi mümkün olmayan hayal,pollyanna,fantastik şeyler bunlar ütopyadır.böyle düşünen kişilerde ütopik denir.

Medyanın işi haner yapmak sonuçta tabii bu arada çok boş konuştuklarıda oluyor. Michael melbournede iyiydi. Malezyada daha iyi olacak bence. 3 yılda adam herşeyi unutur.

ütopik ne yaw.hehe :)) tabi schumi gelseydi massayla beraber olurlardı. alonso alınmazdı ozaman. olsun çok manyak bişe olurdu. alonso ve schumi

ah be schumi ferraride yarışsaydın keşke bu sene. alonso ve schumi. f1 yıkım ekibi gibi olurlardı:) schumi ferrariye güvenemedi, ferraride schumiye. şimdi bambaşka şeyler konuşuyo olabilirdik. şampiyon belli 2.kim sorusunu sorardık.

can bundy (spa 2000) kardeş çok haklısın medaya herzaman böyledir başarısız olduğun zaman seni beceriksiz ilan eder yarış kazandığın zaman süper yetenek. schumi en geç sezonun ortasında ilk zaferini alacak.GO SCHUMİ.

Kimin umrunda ki. Eleştirecek olanlar her zaman bir şey buluyorlar nasıl olsa. Maksat eleştirmek olduktan sonra eskiden de oluyordu. Tabi eleştirinin türü önemli.
Bir eleştiriye bakarım, eleştiri mi diye, bir de eleştirene bakarım….
Benim için patronları, arkadaşları, dostları yanında olsa yeter. İsterse kimse beyenmesin, ister 1 yıl hiç birinci gelemesin bizdeki hali değişmez. Bir iki vaka ile 15 yılı yıkmaya çalışanlar zaten başarılı olamıyorlardı 1 yıl ile de yıkılmaz o kadar şey.
Keyif alsın, keyif aldığını bileyim yeter. Kalan herşey benim için teferruattır. Teferruatın sevindirenini de kim istemez…
O kimlerle mücadele etti, şimdikiler mi haşin.
Mercedes kararlı olsun, altına onun hoşuna giden bir araç versin yeter…
Şuan aracı ona uymuyor, görülen bu…

Kimin umrunda ki. Eleştirecek olanlar her zaman bir şey buluyorlar nasıl olsa. Maksat eleştirmek olduktan sonra eskiden de oluyordu. Tabi eleştirinin türü önemli.
Bir eleştiriye bakarım, eleştiri mi diye, bir de eleştirene bakarım….
Benim için patronları, arkadaşları, dostları yanında olsa yeter. İsterse kimse beyenmesin, ister 1 yıl hiç birinci gelemesin bizdeki hali değişmez. Bir iki vaka ile 15 yılı yıkmaya çalışanlar zaten başarılı olamıyorlardı 1 yıl ile de yıkılmaz o kadar şey.
Keyif alsın, keyif aldığını bileyim yeter. Kalan herşey benim için teferruattır. Teferruatın sevindirenini de kim istemez…
O kimlerle mücadele etti, şimdikiler mi haşin.
Mercedes kararlı olsun, altına onun hoşuna giden bir araç versin yeter…
Şuan aracı ona uymuyor, görülen bu…

Schumi nin iki yarış arasındaki farkı gündüz ve gece kadar açık.Sadece sorunlardan etkilendi.Medya da görmek istediği gibi görüyor.Ancak Schumi bence f1 kariyerinin en büyük meydan okumasıyla karşılaştı.Hatalarından güçlenerek çıkan Alonso-Lewis gün geçtikçe hızlanan ve istikrarlı hale gelen Massa, parlayan bir yıldız Vettel ve kendini kanıtlaması gereken Rosberg.Ben araç gelişse bile en azından bu sene şampiyon olamayacağını düşünüyorum.Ha olurmu olur.Zaten 24.cü olsa bile ismi yetiyor,f1 ve seyirciler için bence hep f1 de kalmalı.

schumi gibi bi pilotu transfer ettiyseniz.ona dayanıklı ve rekabetci bi araba vermelisiniz.yoksa hem o hemde takımı çok zor durumlarda kalır.

bu eleştireleri yapanlar, schumi ilk galibiyetini aldığında "efsane geri döndü" diyecekler.

klasik kısır döngü.

ben sonuna kadar destekliyorum schumiyi rosbergden daha hızlıydı ama ön kanadı kırıldı kalkıstı rosbergi gecmisti.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir