Kategoriler
Formula1

Button Mclaren'i Kendi Tarafına Çekmeye Çalışıyor

Button 2009’da Brawn GP ile şampiyonluk kazanıp Mclaren’e geldikten sonra bir çok yorumcu Lewis Hamilton’un yanında ona şans vermiyordu.

Ancak daha 2 sene dolmadan Button, Hamilton’un önüne geçmeyi başardı ve anlaşmasını da yeniledi.

Daha önce Williams, Renault, Honda ve Brawn takımlarında yarışan Button Mclaren’de daha fazla ilgi çekiyor. Bunun gizeminin ne olduğunun sorulması üzerine Button “Bu yıllar önce öğrendiğim bir ders.”

“Formula 1 tarihine bakarsanız takımını her zaman kendi etrafında toplamaya çalışan ve fayda sağlayan belli sürücüler vardır.”

“Ayrton Senna ve Alain Prost bunu başardılar ancak bizim jenerasyonumuzda bunu gerçekten yapan ilk sürücü Michael Schumacher oldu.”

“Gençken bunu düşünmüyordum. Ancak David Richards BAR takımındayken hatırladığım şey bu.”

“O bana ‘Jenson çok hızlısın ancak diğer sürücüler yanlarına doğru insanları toplama konusunda daha iyi iş çıkarıyorlar ve bu takım içerisinde çalışıyor.’ demişti. Bu gerçekten işe yaradı.” dedi.

 

“Button Mclaren'i Kendi Tarafına Çekmeye Çalışıyor” için 0 yanıt

Heryecanlanmayın.

Çeviri iyi yapılmış fakat başlık düzgün atılmamış.

Her iki pilotla da ilgilenen koçlar vs ayrı.

Onları kendi etrafında toplamaktan bahsetmiş. Komple yoneticileri etrafında toplamaktan degil.
Kaldı ki Hamilton 8-10 yılın bir ürünü. 1 seferde atmazlar.

2000'li yılların öncesine kadar dayanan bi montoya fanı olarak, gerçekten onun gibi pilotlar bir sporu izlenebilir hale getiriyor..Indy serisinde yaptığı ataklar geçişler, franchitti ile olan kapışmaları flan bi başkaydı bu adam ya..ama bakıorum bugünlerde insanlar ya çok zorlama, yerinde sabit kal, başka yerde dene şansını gibi fikirleri savunuyorlar ya buna deli oluorum, bırak arkadaş adam zorlasın geçsin, geçmeyi denesin mücadele etsin bu spor böle ayakta kaldı, böle göz önüne geldi..

diceğim o ki ii pilot, biraz zorlayacak, biraz temas edecek ( ama biraz çok diil :)), rakibini öldüresiye zorlayacak ama rakibi de ona karşılık verebilecek daha dorusu verecek, bi virajda olmazsa diğerinde bi daha denicek bn f1'den ve mücadeleden bunu anlıorum daha dorusu bunu istiorum oyüzden de ta eskiden beri Senna, Schumi, JPM, Lewis, Vettel, veya Kamui bile ve daha başkaları bnm için özel pilotlar ve bu sporda olmalılar ve bu mücadele şeklini değiştirmemeliler, sonuna kadar zorlamalılar..ama tabi ki bu hatalardan da ders çıkarıp sürekli rakiplerinin yarışını da mahvetmemeliler, büyük pilot efsane pilot böle olur..saygılar

Onlar zaten bilinen bir gerçek hiç bir zamanda inkar etmem yani 🙂 McLaren fanları için öncelik herzaman Lewisindir diye düşünüyorum. Button takım adına çok iyi puanlar topluyor ancak esas adam olması takımda imkansız.

ben de şu takımı kendi etrafında toplama olayını anlamıyorum. özellikle mclaren'da olmaz böyle bir durum yani. schumacher'in olayı kendine özgüydü

nedir yani takımda iki araca yetecek kadar teknik eleman, mühendis kısacası her türlü imkan yok mu

mclaren zaten pilotlarına her zaman eşit ekipman veriyor. ee ne kaldı geriye adamlar çıkıp yarışacak

fabrikaya gittiklerinde elemanlar birini sallayacak birini sallamayacak mı nedir bu iş

herkes kendi yeteneği neyse o kadar puan toplayacak sezon sonunda

button efendi takım emri hayali falan kuruyorsa çok yazık olur onun adına

çok koplike,çok tecrübeli,çok sakin,çok stratejik,çok nazik,çok yakışıklı,çok…

dürüst olup elimi taşın altına koyarsam bu sezon sivrilmesinde Lewis in hatalarıda yardımcı oldu keşke bir de zamanında,şu an etrafında toplamaya çalıştığı takıma it gibi yavaşlar demeseydi çünkü takımın onun etrafında toplanması cidden içime sinmez

saçmalamayı bırakın Allahınızı severseniz.
ne savaşı ne kapışması bırakın kendinizi kandırmayı

hami yokken her türlü jenson revaçta.

diğer türlü hami her türlü takımın merkezinde.

ve bu hep böyle oldu böyle bir savaş yok gündem saptırmaca haminin durumunu örtbas etmek için.

Hamilton varken Button'un Mclaren'i etrafında toplayıp lider pilot olması imkansız bence.

2-3 yarış button üstün görünebilir ama ne yaparsa yapsın gözler her zaman hamiltonda olacak. Tıpkı alonso-massa gibi , tıpkı vettel-webber gibi..

acı gerçekler 🙂

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir