Yayıncı Kuruluş İddiaları Yalanladı

Pazar günü İtalyan yayıncı kuruluş Rai, daha önceden hakkında çıkan "Ferrari adına BMW Sauber’in pitteki hareketlerini gizlice görüntülüyor" şeklindeki haberi yalanladı.

Bu haber geçen günlerde ortaya çıkmıştı ve Ferrari’nin, Rai veya Sky ile bu özel anları görüntülemesi için anlaşmış olabileceği ortaya atılmıştı.

Ama Pazar günü Rai, ne Ferrari’den böyle bir teklif geldiğini ne de herhangi bir takımın pistspotlarının görüntülendiğini kati suretle reddetti.

“Yayıncı Kuruluş İddiaları Yalanladı” için 0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir