Kategoriler
Formula1

İtalyan Basın, Raikkonen'e Yüklendi

İtaylan basın, Monako’da ortaya çıkan sonucun ardından şampiyona liderliğini kaybeden son dünya şampiyonu Kimi Raikkonen’e merhametsizce yüklendi.

La Gazetta dello Sport: "Raikkonen: yavaş ve sersem. Bazı yarışlarda sanki kendi orada olmuyor"

Sıralamalarda takım arkadaşı Felipe Massa’nın arkasında kalan Raikkonen, genel olarak tempoda eksik göründü ve Pazar günkü yarştan puan çıkaramadı.

Liberta gazetesi ise "Maranello’nun onurunu sadece Felipe korudu" dedi.

Diğer İtalyan gazete l’Unita: "Kimi, o da neydi?" şeklinde yorumladı.

“İtalyan Basın, Raikkonen'e Yüklendi” için 0 yanıt

massatbest abi kiminin yerine vettel gelsin de massa 1.pilotluk zevkini öğrensin interlagos 2007de kimi öğretmişti

walla ben bazı arkadasları anlayamıyorum. hepimiz farklı pilotları farklı takımları tutabilirz. kimse kimseye bişey ispat edemez.neden böyle bi amaç içindeler acaba ?. her pilot hata yapar. yok massa böle yok massa şöyle walla yeter yani neredeyse kanada yarışı başlıycak hala aynı şeyler konuşuluyo. şener arkadasımızada katılıyorum. yazdığınız kelimelere biraz özen gösterin bence. çünkü burda 2 kişi veya 3 kişi değil binlerce kişi konuşuyo.herkes sizin fanatikliğinizi cekmek zorunda değil. bende Kimi hayranıyım aşırı hemde. ama burada dikkatli olmamızz lazım konusurken..

Sadece biz kendi aramızda gruplara bölünmüş durumda değiliz pilotlarda kendi aralarında askeriyedeki gibi kıdemli ,çaylak gibi sınıflandırmalarla veya ülkesel gruplaşmalarla kendilerini ayırıyorlar massanın hamiltonla olan arkadaşlığını bilmeyen yoktur herhalde massa zaten raikkonenle o kadar arkadaş olsa ferrari taraftarları bu kadar sıkıntı yaşamaz yok massacılar ,yok raikkonenciler ,yok yol kapattı ,yok yol verdi ;burada unuttuğumuz birşey var gibime geliyor onlarda bizim gibi insan yarış dışında robot olmalarını beklemek biraz hata olur hatta yarışırken sosyal hayatlarının onları etkilememelerini beklemek yanlış olur bunu yapabiliyorlarsa zaten tam anlamıyla profesyonel pilot olabilirler ;belki biraz uzadı fakat şunuda belirteyim sıcak iklim ülkesi insanlar bu konularda biraz dezavantajlı tıpkı bizim gibiler çabuk demoralize oluyorlar tabi istisnalarıda vardır elbette fakat ne kadar

Yarış sonunda Massanın Hamiltonla olan sıcak muhabbeti ve ne kadar keyifli olduğu gözlerden kaçmadı.Birinci hatta ikinci olamamasına rağmen neden bu kadar sevinçli idi acaba ?

Arkadaşlar ben sizi tanımam siz beni tanımazsınız fakat kullandığımız kelimelere lütfen dikkat edelim ağzımızdan her çıkana buraya yazamayız fakat görüyorumki sağolsun bazı arkadaşlar belki hiç kimsenin yüzüne söylemediği veya söyleyemediği kelimeleri buraya çok rahatlıkla yazıyor unutmayalımki bu siteyi sadece siz kullanmıyorsunuz bu site herkese açık bir site fakat muhabbetin seviyesi ve kelimelerin manası bunlar olunca açıkçası kadın magazin programlarından bir farkı kalmıyor herkes ağzına geldiği gibi yazıyor ağzımızdan çıkaçağa dikkat etmiyorsak yazdıklarımıza dikkat edelim unutmayalımki kullandığımız kelimeler bize karşı kullanılsa neler hissederiz ve karşılığında ne yaparız ,karşımızdakide bunun aynısını yapabilir;
SANA YAPILMASINI İSTEMEDİĞİNİ BAŞKASINA YAPMA;
SANA NASIL DAVRANILMASINI İSTİYORSAN KARŞINDAKİNE AYNI ŞEKİLDE DAVRAN .

bence italyan medyasının yazdıkları kimiyi tahrik edecektir kanadada görecez bunları tabi massa sıralamalarda kiminin arkasında kalınca kimiye arkadan çarpmazsa kimi kazanacaktır massa 2 sene shumi ile geçirince onun agresifliğinden almış özellikle yarış esnasında kimiye çarpabilir sonra da dünya şampiyonu olsun massa zaten massa için kimiyi geçmek yeter kimi 19. massa 18. olsun 17.yi geçmez

massathebest anladığım kadarıyla seninde diğerlerinden bir farkın yok arkadaşım, *.*.uzun zamandır en ufak bir hatasında massayı eleştirenlere demediğini bırakmadın, hatta başımıza iyilik meleği kesildin.(efendim ben herkesi tebrik etmeyi biliyorumda ama siz massayı hiç… felan filan) görüyorumki gayet içten pazarlıklısın, unutmaki bu olaylar boomerang gibidir birgün döner senide bulur massayıda…

O yazmış sen okudun ve aynı şekilde(seviyede) cevap yazdın ne farkın kaldı veya sen nerdesin farkında olmadan o oluyorsun soruyorum sana SEN nerdesin

şener her türlü tartışmaya eleştiriye muhabbete varım ama bu hareketin çıldırtmaması mümkün değil. adam alışkanlık haline getirmiş bunu. sinirle yazdığım sözleri okuyan arkadaşlarımdan özür dilerim.

Mahalle kabadayığılığı bitti sanal ortam kabadayılığımı başladı hayırlı olsun adabınızı takının kim olduğunuzu ne olduğunuzu unutmayın buradaki muhabbeti mahvetmeye hiçbirimizin hakkı yok 2 bilemedin 3/5 kişinin keyfi olacak diye başkalarının hakkını yemeye çalışmayın

massaya ne kadar strateji hatası olduysa kimiyede oldu.en geç kuru lastikleri ferrariler taktı.kimi ceza aldı.kanadını kırdı felipede aynı yerde aynı hatayı yaptı ama o daha şanslıyıdı.yağmur altında massa daha iyi kabul ediyorum ama kimi yağmurda kendini kanıtlamıştır.aralarında 1 sny vardı nerdeyse aşırı yağmurda belki massa daha fazla yağmura yönelik ayar yapmıştır.çünkü kimi pist kuruduğunda çok hızlıydı.

ben mclarenciyim ama tarafsız yorum yapmak gerekirse kimi bu kadar ağır hakaretleri hakedecek birşey yapmadı "sersem" çok ağır bi kelime yani…

massathebest ilk iki yarıştan sonra massaya ne dedşklerini de biliyoruz yarın massa bi hata yaparsa yine yüklenicekler.o zaman diyceksin bi yarıştan böyle yüklenilirmi.sakin olsan daha iyi italyan medyasının ne olduğunu biz biliyoruz.hatta dünya biliyo.ilk iki yarıştan sonra massa ya demediklerini bırakmadılar.yarış çizgisinde gidemiyo dediler ama sonra daha iyi yarışları oldu.daha çok erken avrupada kimi her zman daha iyi olmuştr.

izledim kardeşim, kiminin kanat kırmalarını da izledim, kaza yaptığını da izledim, yağmur altında ne kadar yavaş kaldığını da izledim, ferrari stratejisinin felipe'ye olan zararını izledim, sonunda kanadı kırık bir kimi, yarışdışı kalmış bir sutil ve podyumda olan massa'yı gördüm. bence sen tam izlememiş gibisin kardeşim.

MassaTheBest Yarışı İzledin Dimi Kardesim? Kimi'nin Pitten Geçme Cezasını Ferrari'nin Yanlıs Stratejisini… Robert'e 2.liği Hediye Eden Pilotuda biliyoruz.. Aman Dikkat et Sende Geçen Yıl İtalyanların Sustugu gibi susma…

senin de bu anti kimici halin yokmu arkadasım.o ferrarinin şampiyon pilotu.gidicek biri varsa massadır.kimi kötüde olsa gidicek biri varsa massadır.kimi vettel iyi olurçonlar iyi arkadaşlar.massa gbii kiminin önüne kırmaz en azından

sezon başında medya massa'yı eleştirirken massa gitsin yerine kim gelsin tartışmaları yapılıyordu, şimdi 2 ay geçti medya aynı medya, bu sefer eleştiri raikkonen'e, suçlu ise medya. alemsiniz ne diyeyim.. ama raikkonen yerine vettel fena olmaz bence de 🙂

raikkonen: yavaş ve sersem mi? çok ayıp italyan medyası, bazılarının yüreğine inecek sinirden bu kadar yüklenmeyiniz. hele de altına maranello'nun onurunu felipe korudu yazmışsınız, sinirden klavyeyi kırdıracaksınız bazı arkadaşlara 🙂

sanki cok büyük bişey oldu ne var yani yarıss bu herşeyy olur ..cok üzüldük hepimiz ama Kimii bu yarısı unutturucak bi pilot. bunu hala anlayamadılarsa yazık diyorum..

yaa tabiki bütün sene övgüü yağdırmıycaklarr benim demek istediğim adama sersem demişlerr böyle bişey demeye kimsenin hakkı yok !

geçen sezon övdüler şimdi ne diyolarlar diye düşünmek biraz saçma geldi bana ne alakası var adam geçen sene şampiyon oldu diye bütün bir ömür yağ mı çekmeleri gerekiyor ona.yaptıklarını savunmuyorum şu anda ama hata yaparsa bunu da basın olarak iletmelerinden daha doğalı yok yani..(sersem haa(== )

Geçen Yılda olmustu buna benzer olaylar. Kardesım ya Sanki Schumacher Zamanındaki Strateji var da bu adam Başarılı olamıyor. Yaptıklarınız Umrunda Sanki onun. Geçen Yıldakı Gibi Cevabınızı Alırsınız. Nede Olsa Gilles Villeneuve olayındada Sonradan Aklınız Başınıza Gelmişti… Kucuk Beyınlı İtalyan Tifosiler..

bu kadar olmazz yaa !
adamıı şampiyon olduğunda veya başarılı yarıslar geçirdiğinde övdüler övdüler şimdi napıyolar..
sahtekarr bunların hepsii . zaten Kimi de böyle haberlerii önemsemezz o hep ileriye bakarr..

🙂
mclaren hala ferrari hızında değil bunu 3 pitstop yaparak tur derecelerini birbirine çok yaklaştırdılar. aynı benzin yükleriyle gerçek anlamda fark açılıyor. mclaren hala radikal hızlanma yapamadı. son 2 yarışta 3 pitstop yaptılar. kovalainen ise istanbulda ferrarilere göre daha hafif depoyla kalktı. şansızlıktan kalkışta kaza yaptı kimiyle pite girdi. hamilton zaten bridgestone nin tavsiyesiyle 3 pit yaptı. tur dereceleri çok yakındı o yüzden.
monacoda tur dereceleri gerçek anlamda anlaşılmıyor zaten. bunu anca gerçek anlamda kanada dan sonra görebileceğiz. fakat en iyimser tabirle hala 0.2, bazı pistlerde 0.3 gibi farklar oluştu.
istanbulda bmw iki pitstopla yarıştığından ferrari ile bariz zaman farkı görünüyordu.
ferrari tehlikeyi görerek üzerinde geliştirmelere devam etmelidir. kimi ise karmaşanın olmadığı pistlerde çok daha başarılı. ne zaman yağmur yağsa kimi nin başına problem geldi. bunu son iki yılda çok fazla gördük. yaz sezonunda kuru pistlerde ve hızlı pistlerde mclaren ve bmw çok zorlanacaktır tahminimce..

italyan medyasının çirkefliği resmen kimiyi yerin dibine sokmuşlar. her pilot gibi raikkoneninde kötü yarışı olabilir hatası olabilir nede olsa oda bir insan italyan medyasını kınıyorum çok çirkef heberler yapıyorlar. bu arada sinan ergin 0.4 sn fark var demişsin çok uçmuşssun kardeşim yaa fark 0.1sn son yarışlarda belli oldu zaten mclaren ferrariye çok yakın. şampiyona süper bir duruma gelecek herkese başarılar

Bence bunları kâale(böyle mi yazılıyordu) almaya bile gerek yok… Şunu unutmasınlar şu anda griddeki 20 pilot içinde en muhteşem 2 pilot vardır Kimi Matias Raikkonen ve Fernando Alonso… bunlar mükemmel pilotlardır çünkü baskı altında mükemmel yarışlar çıkartılar. Hiç olmadık bir anda hiç olmadık şeyleri yaparlar.

italyanlar böyle işte. raikkonen-massa susturacak onları ilk yarıştaki eleştirilerden sonra yaptıkları gibi..

italyan basını hakkında söyleyecek söz bulamıyorum artık çünkü ne olduklarını biliyoruz.Geçen senede aynı şeyler yaşandı ilk 3 yarış sonrasında Kimi nin takımdan gitmesini bile istemişlerdi.Ama en güzel cevabı yine Kimi vermişti.Sene sonunda Kimi şampiyonluğunu ilan ettikten sonra atılan manşetlerde de tifosilerin yeni gözdesi yazılmıştı Kimi için.Şampiyon olunca omuzlarında taşıdıkları pilotu şimdi tanımayan bi basın hakkından şu saatten sonra yorum yapmaya bile değmez…Tek isteğim Kimi nin bu senede onlara gereken cevabı vermesi=)

0,4 sn biraz fazla oldu sinan 0,1 desen daha belki oda tartışılır,monako yu sayma ama istanbulda çok fark yoktuki yeni pistlerin ferrariye uygunluğu bir gerçek,sezon başında fark 0,3-0,4 olabilir..birde birşey sorucam pilot ceza aldıktan sonra kaç tur içinde cezasını çekmesi gerekiyor 3 tur muydu acaba…??

ferrari nin hatası yüzünden son 3 dakika kala lastikleri takılmadığından pitten geçme cezası aldı. ilk sırayla fark açıldı o yüzden. daha sonra ise üst sıralara yükselmek isterken lastiği ıslak zeminden dolayı kaydı ve sutil e çarptı. daha sonra mecburen 9. sıradan geri döndü. adam elinden gelen mücadeleyi vermeye çalıştı. buna karşın massadan daha başarılı ve o bir dünya şampiyonu. yavaş pistlerde zaten ferrari iyi değil bu bilinen bir gerçek. monaco ya baktığınızda hep süpriz isimlerin kazandığını ve sıralamaya girdiğini görürsünüz zaten.
hızlı pistlere geçiliyor ve ferrari ve raikkonen farkı büyük oranda açacaktır. pistte 4 grup araba yarışıyor
ferrari 1. sırada ve 0,4 saniye gibi fark var
mclaren ve bmw 2. grup.
3. grup ise williams,reno, toyota, honda gibi araçlar.
endişeniz olmasın kimi nin ne kadar mücadeleci olduğunu önyargılı düşünmeyen herkes bilir.
italyan basını bu laflarını yiyecektir diğer yarışlarda. kimi gibi bir pilota dua etsinler.

cidden italyan basınını kınamak gerekli massanın ilk iki yarışındada bu şekilde davranmışlardı bence monakoda kiminin stratejisi çok iyidi ama suç italyan takımının yarışa 3 dk kalmış lastikleri takmammak ne demek yaa bunlarıda yazdılarmı acaba kimi bu yarışı kazanabilecek kadar iyiydi ama şansızlıklar peşini bırakmadı ve umarım kanada ve diğer yarışlarda kimi italyan basınına kendisinin en iyi olduğunu gösterecektir… KRAL KİMİ

kiminin üstüne bu kadar gelmesnler yarış sonuçta bunu herşey olabilir….ayrıca kiminin bunu telafi ediceğinden eminimm..dediklerinden pişman olucaklar….bidaki yarışta görsnler kimiyi

ben massanın kimiye yaptıklarından memnunum, çünkü kiminin de aynısını yapması gerekiyor (rai nin artık bunu anlaması gerekiyor).

bu italyan basını massa'nın startta yaptığını neden görmüyor, anlamış değilim..dedim ya berlusconi basını

şahsen bende bir alonso taraftarı olarak kimi'ye çok yüklenildiğini düşünüyorum. destek olmaları gereken yerde basında çıkan haberlere bak.
kimi adına çok üzüldüm.
bunları hakkeden bir pilot olduğunu düşünmüyorum.

ya sallayın su ıtalyan basınını.ben bır alonsocu olarak alonsunun olmadıgı bır sampıyodada kımıyı desteklıyom gercekten cok mutevazı ve alonso gıbı cok supe rbır surus sıtılı var.sız merak etmeyın kanadada o lafları yedırır kımı.:)))))))

trf1 italyaya gitmene gerek yok … kendi sayfana bir bak istersen…
raikkonen düşmanları bayram yapıyor…
raikkonen!!! oda kim?
RAİKKONEN'in kim olduğu brezilya 2007 de ortaya çıkmıştı…
Raikkonen'in kim olduğu Kanada'da anlaşılır… Raikkonen halihazırdaki plotların en iyisidir…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir