Kategoriler
Formula1

Sapphire Summer Games 'de Buluşuyoruz

İsminden de anlaşılacağı gibi Sapphire firmasının sponsorluğunda gerçekleştirilen ve insanların birbirleriyle tanışmasını, kaynaşmasını ve devamlı olarak oyunlar oynadıkları kişiler dışında başkalarıyla da oyun oynama zevkini tatmaları için düzenlenmiş bir aktivitedir.

16 Ağustos 2008 Tarihinde bir yarış hafta sonu yapılması planlanmış ve Türkiye’nin önde gelen sitelerinden biri olan TRF1.NET de bu organizasyonda bulunma kararını almıştır. 17’den 24’e kadar 7 saat boyunca parti havasında geçecek olan turnuvalarla hem üyelerimizin birbirleriyle tanışması hem de yarışması ve bunu yaparken de dostluğun ön planda olması birinci amacımızdır. Bu haftada ağırlıklı olarak Yarış oyunları bulunacak bunların yanı sıra PES2008, COD gibi oyunları da oynama imkanınız olacak. Günün oyununda birinci olana ise Ekran Kartı hediye edilecektir. Siz de bu organizasyonda bizimle olmak isterseniz yapmanız gereken cumartesi günü Beşiktaş da olmaktır.

Katılım bedeli ise sadece 10 YTL. Ancak sizden alınan üyelik ücreti karşılığında her bir katılanlara ADEKS Internet Cafe tarafından yiyecek, bir içecek ve Rogge’den büyük paket bir TFT/LCD temizlik seti verilecektir. Ayrıca her katılımcıya Oyungezer’in eski sayılarından hediye edilecek. Kısacası 7 saatlik Lan Party heyecanı ve kazanabileceğiniz harika hediyeler bir yana ödediğiniz giriş ücretinin karşılığını da fazlasıyla alacaksınız. Ancak yerinizi ayırtmanız için 8 Ağustostan sonra oyungezer sitesi üzerinden kayıt olmanız gerekmektedir. Ücret ise 16 Ağustos’da kafe girişinde verilecektir. Kayıtlar başladığında tekrar bir duyuru yapılacaktır.

Organizasyon hakkında daha fazla bilgi almak için;

http://www.oyungezer.com.tr/content/view/428/124/ bu adresi kullanabilirsiniz.

 

Sizleri de aramızda görmekten TRF1.NET Ekibi olarak mutluluk duyar bize bu imkanı veren Sapphire, Adeks Cafe ve Oyun Gezer sitesine teşekkürlerimizi iletiriz.

“Sapphire Summer Games 'de Buluşuyoruz” için 0 yanıt

Arkadaşlar bu tür organizsyonlar daima eğlenceli ve sıcak geçiyor. Hem birbirimizi daha iyi tanımak ve kozlarımızı paylaşmak için =) iyi bir fırsat. Fırsatı olan arkadaşları cumartesi günü aramızda görmekten mutluluk duyarız. Ayrıca karting pilotlarıyla tanışma ve imza alma şansını da bulacaksınız 😀

Devamlı haberleri okuyan hep yorum yapanlar nedense organizasyonlarda hiç gözükmüyorlar. Bunun sebebi nedir anlayamıyorum. 3 kişi dışında geleceğim diyen olmamış. Koskoca sitede İstanbul'da olan yok mu yani? İlginç

Abi dişli rakipler oldumu yarışmak başka oluyo. Yenilsen de zevk alıyorsun. Müthiş bişey. F1 de para konusu olmasa dünyanın en zevkli işi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir