Kategoriler
Formula1

Macaristan'da 2. Ant. – Hamilton Öne Geçti

Macaristan GP öncesi yapılan 2. antrenman seansını Lewis Hamilton lider tamamladı. Hamilton yumuşak lastikler ile elde ettiği 1.20.554’lük derecesi ile en hızlı dereceyi elde etti ve sabah Massa’nın attığı en hızlı dereceyi de geride bıraktı.

Renault’tan Nelson Piquet 2. antrenmanlarda etkileyici bir derece elde etti ve Hamilton’un sadece 0.194 sn gerisinde 2. sırada yer aldı.

Heikki Kovalainen sabah olduğu gibi 3. sırada kalırken Renault’tan Alonso 4. oldu. Renault’un her iki pilotu son sürüşlerinde süper yumuşak lastikleri kullandılar.

Sabah antrenmanlarının en hızlı isimleri Ferrari pilotları 2. seansta ancak 5 ve 6. zamanları yapabildiler. Ferrari pilotlarını BMW Sauber ikilisi takip etti.

İlk 10’u tamamlayan isimler Trulli ve Rosberg oldular. Rosberg’in takım arkadaşı Nakajima son hızlı turunda kaza yaptı ve bariyerlere vurdu.

Sabah hidrolik sorunu yaşayan Toro Rosso pilotu Sebastian Vettel’i şanssızlığı bırakmadı ve yine neredeyse aynı yerde aracını erken bırakmak zorunda kaldı.

1 L. Hamilton McLaren 1:20.554 35
2 N. Piquet jr. Renault 1:20.748 38
3 H. Kovalainen McLaren 1:20.760 33
4 F. Alonso Renault 1:20.923 35
5 K. Räikkönen Ferrari 1:21.009 36
6 F. Massa Ferrari 1:21.010 36
7 N. Heidfeld BMW 1:21.138 46
8 R. Kubica BMW 1:21.363 36
9 J. Trulli Toyota 1:21.505 42
10 N. Rosberg Williams 1:21.581 34
11 T. Glock Toyota 1:21.662 39
12 M. Webber Red Bull 1:21.733 43
13 D. Coulthard Red Bull 1:21.837 34
14 K. Nakajima Williams 1:21.902 33
15 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:21.955 41
16 J. Button Honda 1:22.150 41
17 G. Fisichella Force India F1 1:22.197 36
18 A. Sutil Force India F1 1:22.358 37
19 R. Barrichello Honda 1:22.448 33
20 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:22.945 5

“Macaristan'da 2. Ant. – Hamilton Öne Geçti” için 0 yanıt

şener kardeş ben o yazıları gururla yazıyorum ben bir renault f1 tarftarıyım tabiki yazarım keşke alonso bizimle kalsa ne güzel olur ama kalmaz kardeş renault gibi 5. bütçeyle ferrariye kafa tutmuş hangi takım var biz bunları yaptık toyotayıda görüyoruz adamlarda para var ama icrat yok o para dünya felekte bizde olsa gerisini anla kardeş

Yok yanlış anlamadımda daha önce yazdığından o mana çıktı ve işi biraz gırgıra vurdum fakat yazdığın yazının sonlarında harfleri büyütmüşsün sanki birşeyleri ispat veya bazı şeyleri gözümüze sokmak gibi bir niyetin var kanaatindeyim fakat bu heyecanınıda anlayabiliyorum onada eyvallah;
Renault taraftarları veya hakan arkadaşımız gibi yazılarının sonlarına 2005/2006 ibaresini renaultun tüm reklamlarında yansıttığı gibi hatta fabrika girişine yerleştirdiği gibi her yazınıza yazmak zor olmuyormu belki az olması kolaylık oluyordurda ben ferrari, mclaren ve williams taraftarlarını düşünüyorum ya onlarda yazarsa ne olacak :))

şener kardeş yanlış anlamışın ben o manada demedim son kez şampiyon derken alonsonun son kez yapıp gitmesi anlamında dedim renault a pilot mu yok alonso gittikten sonra olamaz şampiyon olur ben bunu demek istedim ayrıca renault bmw ile kapışacak güçte biz renault çular olarak BİR GÜN MUTLAKA YİNE RENAULT F1 TEAM SEN YETERKİ ADAMIN ALTINA İSTİKRARLI BİR ARABA VER ALONSO OLMASSA NELSON OLUR NELSON OLMAZ GROJİAN OLUR HİÇ VAZ GEÇMEYİZ DAHA ÇOK ŞAMPİYONLUKLAR KAZANMAYA NİYETLİYİZ RENAULT F1 TEAM 2005-2006 DÜNYA ŞAMPİYONU

bmw bmw arkadaşım bakarmısın hakan sınır arkadaş bile renaultu son kez şampiyon yapıp demiş yanlış olan ne bazı renault taraftarı arkadaşlarda şimdiden son şampiyonluk demeye başladılar bile bu da demek oluyorki çok çok umutlu değiller :))

Takımları 20 li puanlarda sürünüyo hala yok şunu geçecez bunu yapacaz:) Biraz daha gayret edin şampiyon da olursunuz. Hadi bakalım.

ferrari taraftarı olarak alonsonun gelmesini isterim bana göre komple bi pilot çok yönlü ve gridddeki en yetenekli pilotlardan bakalım ne olacak

dominecorla diyordirkine hayırlısıyla şu 2009 yılı gelsede şu ortalığın bir tozunu attırsan lemisin haddini bildirsen alonso diyordur başka ne diyecek adam takım yetkilileriyle kaynaşmaya çalışıyo nede olsa 2009 da ferraride arkadaşlat ntv spor haberlerini izliyordum kimi 2009 için anşalma yapmaya yanaşmıyormuş bu durumdada alonso 2009 ferraride demek oluyor saygılar

Alonso:hey Domenicalli takımda boşalıcak koltuk var mı ?
Domenicalli:olsa napıcaksın alo burayıdamı karıştırcaksın
Alonso:kızarıyor boynu bükük ayrılıyor 🙂
Domenicalli:alooooooo bekle dur!eğer kimi ayrılırsa sen gelebilirsin ama 1.pilot olmuycaksın
Alonso:What ??:)
Domenicalli:işine gelirse :))))

Ozaman şöyle bi soru!Dünya şampiyonasında lider olan bi pilot kimseye geçilmezmi?Geçilmezse neden 18 yarış yapılıyor 1 yarış yapıp bitirseler daha iyi olmazmı?

f1 de "bal" diye bi terim olduğunu sanmıyorum.şanslı ifadesi kullanılabilir sadece.ve sonuçta bu şekilde kazananlara bal demek f1 i biraz daha dikkatli izlemeyi gerektiriyor.
zamanında alonsoya dendiği gibi (bir çok konuda o sinirle bende bazen çok şanslı olduğunu kabul etmiştim) "balla" şampiyon olmanın cevabını alonso bize şu an veriyor şampiyon pilota yakışan şekilde sürerek.
bmw nin hızını inkar eden yok ama şu an sezon içi gelişimde biraz yavaş kaldılar umarım gerekli şeyleri yaparlar daha zevkli hale getirirler şampiyonayı

renonun bmw yi yakalamış olması gerçekten zor bi podyumla fazla hayal kurmaya gerek yok hem bmw'nin kazandığı puanlardan bahsedilio bal die reno'nun kazandığı podyuma ve puanlara da bakmak lazım bnce özellikle son yarış tam bi sc hediyesi..

Bu insanlardaki dışa vurulmayı bekleyen sinir nedir anlamış değilim veya ortam kirliliğine sebebiyet verecek arkadaşlarına saygısızlık yapmayı gerektirecek bastırılmış acizlik nereden kaynaklanıyorki dışa vurumu sadece kimsenin kendisini tanımadığı bu gibi ortamlarda neden dışa vuruluyor buralara öyle yazı yazınca çok delikanlı olunuyormerak ediyorum ;
Asarım keserim öyle yaparım böyle ederim söyleyesim geliyor ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın o cürmünde buradakilerin tırnağı veya saçının bir teli etmez

Cumartesi antremanlarında bir aksilik olmazsa mclarenler sıralama hızlarının üzerinde durmayacaklar kanısındayım ferrariler hakkında net bir şey söylemem zor fakat renault ve bmw hakkındaki konuya gelince renaultun biraz daha çabalaması lazım ,bmw her ne kadar mclaren ve ferrarinin arasında gibi görünsede bu durumun 1/2 yarış sonra mclaren lehine döneceği kanaatindeyim bmw gelişim konusunda ferrariye ve mclarene ayak uyduramıyor inşallah düzelir

Renault' un bu tablodan sonra hemen kılasmana sokulması bazı arkadaşlar tarafından çok komik..Burda gülme krizine kapıldık arkadaşlarla.Piquet Jr.' ı yarışta görürüz.

Hala sezon başından beri aynı konu konuşuluyor. Bunlar sadece cuma antremanları belirleyici bir rol oynamıyor. Önemli olan cumartesi günü. Bugün elde edilen dereceler pazar günü için birşey ifade etmiyor. O yüzden burada elde edilen hızların o kadar da abartılmaması gerektiğini düşünüyorum. Renault taraftarları her defasında aynı şeyi söylüyorlar bizi bekleyin diye sezonun yarısı geride kaldı ne gelen var ne giden. Ortalama sürat olarak Monaco'dan sonra en yavaş pist burası o yüzden Renault'un elde ettiği derecenin abartılmaması gerekiyor önümüzdeki yarışlar için. Ama pazar günü şansları yaver giderse puan ya da puanlar kazanabilirler.

bir yere gittiği yok reno taraftarlarının kendi kendinize bilmediginiz bir taraftar gurubu hakkında yorum yapmayın.. hem sizin dilinizle cevap vericeksek 2005 ve 2006 dada mumla arardık tifosileri… o zaamanda onlar yoktu

il antremanda Ferrari McLaren Kavgası vardı. Şimdi Reno BMW üçüncü antremanda da Honda – Redbull kavgası olacak herhal.

Boşverin alıştık sezon başında beri Renault taraftarlarının bu sözlerine. Antrenmanlarda, bazende sıralamalarda BMW'nin önüne geçer Renault pilotları ama yarış temposunda tur başına 1sn fark yemekten kurtulamazlar. Yarıştan sonrada hiçbirisini göremeyiz burada. Bir türlü kabullenemediler Renault'un bu yıl BMW'yi yakalamasının imkansız olduğunu.

ben bmw iyiyi deedimki sadece artık bmw çekişmeye başlarız dedim yarış performansımız bmw kötü doğru ama onun yvaş yavaş geliştircez örneğin geçen haftaki testler reno ona odaklandı sıcak havada sürüşlere ve aracın performansını artırmaya

pike attı en hızlı turu nasıl hatırlamazsın , gelişti reno gelişti anla şunu artık,hemde o motorla!ingilteredede yağmur yağdı daha nasıl olay olur.adı üstünde doğa olayı.

Hamiltonun son sektör zamanıyla kovalainennin zamanları arasında yaklaşık 0,3 sn var.Farklı setup ayarları seçilmiş olabilir , hamilton max süratte daha önde fakat son sektörü daha iyi kullaması gerekiyor ,14. viraj çıkışında sürekli arkadan kaymayı toparlamakla zaman kaybediyor,umarım dahada gelişecektir zamanı.
Mclaren bu sefer sadece lewis ten ziyade kovalainen için de kısa bir ilk bölüm düşünmeli,renolar da hafif olacaklardır sıralamalarda , zaten güvanlik aracını sürekli hesapta tutarak lewisi 2-3 tur erken pite çağırıyorlar..
Umarım bu sefer kovalainen vasatın üstüne çıkar ve olası bir mclaren dublesi kaçmaz….

İngilterede hangi olay oldu peki? Heidfeld, Glock-Alonso, Raikkonen-Kovalaineni tesbih tanesi gibi dizdi, öyle 2. oldu. Tek turluk performanslarla kendinizi kandırmayın bence, BMW yarış temposunda hâlâ hızlı, son yarışın en hızlı turunu kim atmıştı sahi?

evet hakikaten BMW ye saygınız sonsOz.BMW inanılmaz çöküş içinde zaten o duplede havadan geldi.oysa geçen hafta pike nin 2. liği inanılmaz istikrarının sonucuydu.her yarış 4-5 4-5 ola ola sonunda podyumada çıktı helal.yarın alonso yarışı alırsa bu yine inanılmaz istikrarının sonucudur.zaten hep podyumun etrafında dolandığı için kendi hakkıyla alır.BMW mi?ona paun bile çok,zaten 9 yarışta 90 puan tamamen bal ama saygımız sonsOz.

Alonso İspanyada sıralamada 2. olduda ne oldu, sıralamada 9. olan Heidfeld ilk pitinden sonra Alonsonun önünde piste döndü, işte Renault'un gücü. "The Power of Dreams"

Mclarenler ilk çizgiden start alırlar , süprizide renolardan bekleyebiliriz…(3. veya 4 . sırayı alırlarsa şaşırmammmm)

abdullah arakdaşım bmw konusuna gelince kandadaki dubleyi kendi haklarıyla almadılar. ingilterde olaylar nedeniyle haidfelt puan aldı monacodada öle. kısaca bmw şansla bu puanları aldı biraz. ama bmw saygımız sonsoz grçekten bu sezon ii lerdi son 3 yarış hariç sıralamalarda biraz kötüler. almanyadaki yarışta alonsoyla kubica arasında1,benzin farkı vardı. bizim yarış tempomuz ii olmadığı için geride kaldık. gelelim şu heycanlanma konusuna. alonso ve renault gibi bizde açız podyuma ve yarış galibiyetine onun için bu heycan olabilir ama yanlış bişeyde yapmıoruz sadece umutluyuz

hakan bmw kaç kere duble yaptı? 1. olduklarını mı iddia ettiler? bmwde geçen yarış kubica hakkıyla sizin önünüzde değil miydi güvenlik aracı girmeden? heidfeld bir önceki yarış podyuma çıkmadı mı? renoya bişey dediğim yok ama çok yüksekten uçuyorsunuz bazen.

@forzaferrari
ön burundaki kanatlar downforce üretmek ve arkasına giden hava akımını düzenlemek vs.. görevleri var.

valla bu zamana kadar bmw nin aldığı puanlar yaptığı duple nasıl o dupleyi yaptıkarı ortada kimse çıkıp da bwm kendi hakkı ile o puanları aldı demesin şimdi niye alamıyorlar şimdi niye duple yapamıyorlar

Reno son bir kaç yarıştır sıralamalarda iyi iş çıkarıyorlar ama yarışta toyota redbull hatta bazen willimsın arkasında kalabiliyorlar.Şu anki performansları tek turluk bunu inkar edemezler

ulas ben McLaren ciyim pilotlar gelir gecer ama takimlar hep orda kalir lewis veya kimi mclarende yarismis tüm pilotlar gelip gecici ama takim kalir alonso veya kiminin pesine takilip gitmeyiz cok sacma ya bi adam takim takip geziyo milet pesinde :)))

ulaş bmwnin eğer puan durumuna bakarsan öndeki takımlar ile orantılı olarak geliştiğini görürsün. antrenmanlar öncesi sesi çıkmayan renocu arkadaşlar neden bu kadar heyecan yaptılar bir anda anlamadım. bence bekleyin. kiminin dediği gini pazar günü puan veriliyor..

ben yine diyorum N. Piquet dan podyum bekliyorum ama alonso ilk 6 ya giremez cünki hirsinin kurbani oluyo sacma sapan gecisler yapmaya calisriken arkadaki gelip geciyo 4 yaristir ayni senaryo alonso dan ama dedim ya N. Piquet podyum ve iyi sonuc bekliyorum seninleyiz N. Piquet jr görelim seni so alonso yu bidaha madara et :)))))

suana kadar guzel bir ant. gecirdik..bence bu yarısta da ferriden hızlıyız..kova guzel bir sıralama gecirirse duble lafını daha cuma gununden soyleyebilrim..hızlıyız kardesim ben ne yapayım :))

sezon başından beri en çok gelişen takım renault bunu lewis bile dile getirdi zmanla kimide öle. bakın bmw. sezona çok ii başladılar ama sezon içindeki gelişime ayak uyduramadılar bmw bu potansiyeli yok bence onlarda zaten seneye kers odaklandılar. yarın alodan podyum bekliorum nedeni reno artık abana umut verio

valla ne kadarda dalga geçerlerse geçsin arkadaşlar bir gün alonso ve renault tekrar geri döneceğiz bundan eminim ayrıca alonso hakkındada ne yazarsanız yazın alonso yazdıklarını okumuyor ya um rumda bile değil FERNANDO ALONSO 2005-2006 DÜNYA ŞAMPİYONU

evet reno ve ferrai hafif depoy diyenler cok ayip ediyo bi kere depo bile yok iki takimlarda bu miletin isine bak yok depo bosmus :))) depo yok sökmüsler agirlikdan kazanmak icin

hmm alonso ile ugrasmiyoruz alonso cok sacmaliyo sadece onu yaziyoruz ulas kardes bak nelson a bisey diyomuyuz cocuk pasalar gibi 2, oldu son antrm da
bide bu reno fabrikasinda öldürülen adam casusmuymus neymis ferrari casusu öyle bir söylenti var inrternetde bakalim neler olucak …

ewr reno kabus gibi geri döncek bazıları için ozaman görcz kim şampıon alonso bu sezon bu araçla kendini parçalıo. bi vampir gibi:))) aç yarış galibiyetine seneye mclaren ferrari ve renault savaşı görecez gibi gelio.

renault gerçekten ii gözükü markalarda böle giderse 4. alırlar yarın yarış içinse alonso yine ilk5 olur sıralamalarda ama yarışta nolur bilemem. reno artık hafif depoyla çımıo örnek geçen haftaki yarış araç gelişioo

Reno toparlar abi bu kesin. Adamlar Şampiyon olmadıkları yılda neydi. Bi baktık ertesi yıl şampiyon. Olabilir yani.

Yok abi McLaren hızını iki yarışlık yapmamış. Hala ufak tereddütlerim vardı ama gerçekten hızlanmış bizim takım. Kavolainen bi toplasa kendini. Milletin ağzına sakız olduk valla. Herkes ileri geri konuşuyor.

farrari il mclaren kesin farklı ayar deniyolardır yoksa bu kadar fark olacagını tahmin etmiyorum 3 antremanlarda hersey sekillenecek

Reno icin bisey diyemem onlar her siralamalarda hafif depoyla tur atiyorlar bence göz boyamak icin ama feros lar bayagi geri düstü :)) bakalim yarin siralamalarda ne yapcaklar

1 ve 2.sektörde gerçekten Lewis iyi 3.sektörde zaman kaybediyor ama fazlasını 1 ve 2.sektörde kazanıyor birazdan Gp2 yarışları olucak slicklerle piste daha çok lastik parçası yapışıcak ve pist hızlanıcak..sıralamalarda 1.19lara rahatlıkla inilcektir geçen yıl Q2 de Lewis 1.19.3 lü bir derece yapmıştı..

McLaren yeni burun kanadı kullandı. Belki faydasını görmüştür. Ama şu kesin Ferrari taraftarlarının söylediği kadar kolay yarış alamayacaklar.

haminin bu derecesi için boş depo ile atılmış diyemez herhalde kimse, öbür türlü, nelsonun aracından ağırlık eksiltmiş olması gerekecek bu dereceyi yapabilmesi için: ))

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir