Kategoriler
Formula1

F1 Devleri Gözünü Vettel'e Dikti

Sebastian Vettel’in Formula 1’in en genç kazananı olmasının üzerinden kısa bir süre geçmesine rağmen iki Alman üretici de 21 yaşındaki pilotla ilgilendiklerini açıkladı.

Vettel’e ilk test türüşünü sağlayan BMW’nin ilgisi zaten bilinmekteydi. BMW-Sauber takım patronu Mario Theissen şöyle diyor: “1 yıl önce onu araç koltuğuna oturtmamız mümkün değildi. Çok tecrübesizdi ve kumar oynayamazdık. Ona şu an yarıştığı gibi bir takımda şans vererek gelişmesine olanak vermek çok daha önemliydi ve sonrasında ne olacağını görecektik”

Almanya’nın yeni F1 yıldızını dikkatle takip edenlerden biri de geçtiğimiz sezon Fernando Alonso’nun yerine pilot araştırması yapılırken Vettel hakkında girişimlerde bulunan Mercedes-Benz’in motorsporları patronu Norbert Haug. Haug RTL’ye şöyle konuştu:

“Red Bull Vettel’e yatırım yaptı ve şimdi karşılığını alıyor. Sonuçta ne olacak bilemezsiniz. Biz hiç bir zaman bu tür konuları medya aracılığı ile konuşmadık. Fakat şu bir gerçek ki iyi pilotlar sonunda iyi takımlarda yarışmışlardır.”

2008’in genelinde ve özellikle Monza’da Vettel için kazançlı bir dönemin başladığına şüphe yoktur. Schumacher kardeşleri F1’e dahil eden Willi Weber Bild gazetesine verdiği demeçte Vettel’in önümüzdeki 10 yıl içinde 100 milyon euro kazanmaya yakın olabileceğini söyledi.

İsviçre’de yayınlanan Motorsport Aktuell’in haberine göre Vettel 20 pilot içerisinde 600000 euro ile Kazuki Nakajima’nın ardından en az kazanan üçüncü pilot durumunda.

“F1 Devleri Gözünü Vettel'e Dikti” için 0 yanıt

Evet yeni konumuz Vettel'i ne kadar tanıyoruz. Schumacher'in karting pistinde görüp "bu çocuğu kesinlikle yarıştırmalısınız" dediği kişidir Vettel. Vettel'in bu sezon ne kadar iyi yarışlar çıkardığını da (her ne kadar kabullenmeyecek arkadaşlar olsa da) hatırlıyorum.

Ayrıca yorum yapan bir yorumcuya kişiliksiz deme hakkını kim size veriyor bu da ayrı bir merak konusu.. Site yöneticilerine duyrulur..

toro rosso da kalsa bence bence daha iyiydi diyemiyorum çünkü önümüzdeki sene hangi motorlarla yarışacak red bull ve STR belli değil. bir sene kesin red bull da artık. ayrıca bir konu hamilton gibi büyük takımda olsaydı diyenler var. işte hamilton farkı. her pilot büyük takımda başlayamaz başlatmazlar. aradaki fark gayet açık. inş. sonu villeneuve gibi olmaz kendini harcadı adam. yoksa salt hız olarak gerçekten en hızlısıydı son zamanlarda bile.saygılar.

bu cocugun bmw ile baglantisi hala var cunki bmw onu yollarken saglam adim atacagiz demis ve super mari bu olayi yakinda duyura bilir , vettel ve kubica neden olamsin

vettel zaten gelecekte en iyi takımlardan birinde yarışıcağı kesin ama f1 medyasının, magazin bülteni gibi tek piste bağlaması saçma..

yok artık diorum bu yorumlar için tamam sebastian çok iyi bi cocuk ama bu kadar ilgiyi tek yarışı kazanmakla hakketmio bnce zaten gitti mis gibi rekor ona üzülüom ben!!! neyse bende vettelin redbull da kendini harcayacağı görüşündeyim Toro Rosso da kalsa iyi olr ferrari motoru 30 beygir daha hızlı diorlar ya redbull ve renault için o yüzden yazık olr basarı gösteremsse gündemden düşer ve bu genc yasta unutulan bir pilot olmak hiç iyi bişi olmaz!! keşke Toro Rosso da kalsaydı simdi sozleşme feshedecek parası da yoktur yazık!!!

vettelin yerinde olmam bu sene mclaren'e geçmiş olurdum çoktan, 600.000 euro para mı yaw:) şimdi zaten redbull'dan da çok fazla kazanamıcaktır, harcıyo kendini çocuk

elbette toro rossoda galıbıyet lan bırısı ferrari yada mclarende fazlaca alır.bunda ilişki kuramıyorsan bosuna f1 izleme

her pilot rekabetçi bir araca geçti mi iyi sonuclar alır.haşaa benım o pilotlara lafım yok.ancak o kadar ileri seviyede teknoloji kullanılan f1de sn dıorsankı o kadar kolay dıel bu ısten anlamıyorsun demektır.sen gul arkadasım tutan yok.mıka salo bıle ferraride neler yaptı ama sonra ne oldu.hanı ferraride şampıyonluga oynayan eddie irvine nerede hanı arkadasım raikkonen ve massa sauberde neler yaptı.şimdi anladın mı bunu sok kafana araç en onemlı unsur pilotaj pek kalmadı gunumuzde

Mclaren binnur yaptıgını sımdı sen yapıyorsun.sanane benım sozumden.surda bırısı sataşmadan yorum yapamaz mı.yazık ya bende senın gıbılerı savunmusum.katılmıyorsan katılmıyorum de kardeşim.evet yalan mı oda bu şansı yakalsaydı basarılı olamaz mıydı.hamıltoan laf atan mı oldu.alalh allah.yeteneksız mı dedık.onu asagıaldık mı.yettı sızın bu yorumlarınız once ınsan ol arkadasım

Hep aynı sözler 😀 eğer hamilton gibi büyük bir araçta başlasaydı.Hamilton sandığımızdanda büyük bir pilotki bu kadar küçümsemeye çalışıyorsunuz.Hamilton çok iyi bir pilottur massa da kimi de kubica da öyle.ve vettel de iyi bir pilot olucak.Siz düz mantık düşünüyorsunuz Vettel toro rossoyla bunu yaptıysa acaba mclarene ferrariye otursa 1dk önce bitirir.bu kadarda basit değil güldürmeyin kendinize.

eğer hamilton gibi büyük bir takımda yarışıyor olsaydı oda hamiltonun elde ettiği başarıları elde edebilirdi.yani sadece 2yaş fark var aralarında ancak çıktıkları yarış sayılarında pek fark yok.nasıl hamilton bir anda parladıysa oda parlayabilir.ben inanıyorum ki vettel çok daha rekabetçi bir araçta bu yaptığının çok daha fazlasını yapıcaktır

Arkadaşlar bu f1 medyası inanın bizim futbol medyasından daha beter,Vettel mükemmel bir hafta sonu geçirdi sıralamalarda ve yarışta çok iyiydi evet bu doğru,ama bunda Massa,Kimi,Kubica ve Hamiltonun yarışa çok geride başlamasının çok büyük rolü vardı,her zaman yarış içinde olan sürprizler ve bize sürpriz birinciler yaratan olaylar belkide ilk kez sıralamalarda bu kadar belirleyici oldu.Vettelin arkasında Heiki değilde diğer iddialı pilotlar hele bu formuyla Lewis kalksaydı Vettel büyük ihtimalle 2. olur ve bu haberler bu kadar abartılı yapılmayabilirdi.Bende inanıyorum Vettel çok iyi bir pilot ama medyanın tutumunuda abartılı ve erken buluyorum.

Binnur gerçekten merak ettiğim bir şey var. Ne zamandan bu yana vetteli tanıyorsun?

Senden ricam lütfen insanlara sataşmaktan vazgeç.

demiştim herkes pişman olup vetteli almaya çalışacak diye zamanla doğruluğu kanıtlanacak

felipe luis hepsi yalan tek gerçek var o da sebastian

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir