Bahreyn'de Son Gün – Massa Lider, Glock 2.

Ferrari ve Toyota takımlarının 2008 sezonu için Bahreyn’de sürdürdüğü 6 günlük çalışma bugün sona erdi. Bahreyn testlerinde son günün en hızlı ismi Ferrari’den Felipe Massa oldu.

Massa bugün 91 tur attı ve en hızlı tur zamanı 1.31.189 olarak ölçüldü, Bahreyn’de şu ana kadar en hızlı isim olan Kimi Raikkonen’in ise bugünkü derecesi 1.31.329 oldu ve 3. sırada kaldı.

Ferrari pilotlarının bugün daha yavaş kalması depolarının oldukça dolu olmasına bağlandı. Massa testlerin ardından "Bir şey kazanmadım, bu bir yarış değildi." dedi ve derecesini pek önemsemediğini belirtti.

Günün sürprizi Toyota pilotu Timo Glock’tan geldi. Şu ana kadar genel olarak düşük bir grafik çizen Glock bugün son 10 dk içerisinde elde ettiği 1.31.209’luk derecesi ile en hızlı 2. isim olmayı başardı.

Ferrari ve Toyota takımları diğer takımlar ile testlere 20 şubatta Barcelona’da katılacak.

Dereceler

1. F. Massa Ferrari 1:31.189 91
2. T. Glock Toyota 1:31.209 71
3. K. Raikkonen Ferrari 1:31.329 85
4. J. Trulli Toyota 1:31.689 86

Bahreyn Test Videoları İçin Tıklayınız

Bahreyn’den Kareler

raikkonen_500_bahreyn_1.jpg

raikkonen_500_bahreyn_2.jpg

raikkonen_500_bahreyn_4.jpg

massa_500_bahreyn5.jpg

massa_500_bahreyn_1.jpg

massa_500_bahreyn_2.jpg

massa_500_bahreyn_4.jpg

“Bahreyn'de Son Gün – Massa Lider, Glock 2.” için 0 yorum

  1. WAAAAW TOYOTA ferrariyi yakalamils kesin sampiyon olur TOYOTA :)) dün bir TOYOTO pilotu öyle bir beyanat vermisti su an Bahreyn de iki takim test yapiyor galiba Turilli iki takim yarissa ferrari samp olur demisti dün evet TOYOTA ve ferrai yarisa Turilinin dedigi gibi masa samp olur ama su an TOYOTA yakalamis görünüyor ferrariyi :)))

  2. asd arkadasim soylemek istedigim basli basina bir takim olmazsinda gercekten spor icin F1 de olan bir takima ana sponsor olursun, Motorunu saglarsin, maddi destek verirsin, yonetim destegi verirsin ve karsiliginda reklamini alirsin, Sponsor oldugun takim basarisiz olursa senin prestijin cok sarsilmaz ama basarili olursa prestijin artar (Mclaren-Honda`da oldugu gibi).. Fakat bu sekilde fabrika takimi olarak girersen ve sonlarda surunursen marka anlaminda ciddi prestij kaybedersin, Harcadigin bi ton parada cabasi, Afrika`da o kadar ac var, onlari doyur daha fazla prestij kazan. Bu yuzden her zaman fabrika takimlarina karsiyim ve bir Raikkonen (dolayisiyla Ferrari) taraftari olarak Mclaren-Mercedes`i bu konuda hep takdir etmisimdir..

  3. haber kısmı yerine fotoğraf galerisine resimleri postalamak olsa olsa bu takımı arka plana atmaktır, çünkü aynı hit'i aldığını düşünmüyorum, ama toyotanın resimlerini gündüz vakti bulamıyoruz deseydiniz anlardım, lakin bulduktan sonra neden koymadığınız hala bi soru işareti olurdu, belki ben toyota fanıyım yani, toyotanın da içinde olduğu bi habere giriyorum ama takımımın tek bi resmi bile yok..

    ayrıca visor arkadaşım, zaten tonlarca para harcamaları f1 için gerekli ve hayati bi konu değil mi? kendinle çelişmiyomusun sence? onlar olmazsa bu likitide nerden gelicekti?

  4. ya arkadaslar artık pilotları kötülemeyelim hepside ii sonucta okadar seye katlanıp o kokpite girmeyi basarıolar bu yeter bence tabii sizi bilmem 😀

  5. Herkes kendine göre bir beklenti içinde.Arkadaşlar bu yılın fotoğrafı çok az ayrıntı dışında belli olmuştur. Çünkü değişen kuralların doğrultusunda,her yıl bu zamanlar durum netleşir.yarıışlara f2008 ler domine eder, arada bir reno bir bmw sürpiz yapr mc laren mı o ayrı kulvarda yarışı sürdürür!şu aracı görmemiiş olsam bir sn lik bile olsa bir mcca cı olmam!!!

  6. Basta Toyota ve Honda gibi fabrika takimlari olmasa F1 cok cok daha guzel olurdu emin olabilirsiniz.. Her zaman fabrika takimlarinin gercek spor takimlarina (Sauber, Minardi, Williams vb.) sadece motor saglayici olarak F1 de bulunmalari gerektigine inandim, Bu sekilde sadece bosuna tonlarca para harciyorlar, baska bir getirisini gordunuzmu Formula 1 de? Rekabet getirebildilermi spora? Hayir..

  7. taraflı olduğumuzu düşünenler lütfen bahreyn test fotograflarına baksınlar. haber içine eklenen fotograflar gündüz testler sırasında yabancı forumlarda bulduğumuz her yerde bulunmayan fotograflar. ajanslarda çıkan fotograflar ise ayırt edilmeden fotoğraf galerisine eklenyor az ya da çok. eğer reuters ajansında http://www.trf1.net/multimedya/fotogaleri/test-foto/1081.html buradaki kadar toyota resmi varsa da artık bizim yapabileceğimiz birşey yok. bizleri tanımadan taraflılık ile itham etmek kolay keşke tanıyıp bu ithamlarda bulunsaydınız.

    Teşekkürler

  8. toyata gibi takımlar f1'de olmasa bu spor ayakta kalamazdı, biraz da bu açından bakıp, popüler olmayan takımların da bi şekilde tatmin edilmesi gerekiyor, yoksa sadece macca ve ferrariyle ortada kalırız, taraflı olsak bile bunu belli etmeden yapmalıyız

  9. Gerçekten mi? Ben dereceleri görünce kesin boş depoyla atmışlardır dedim çünkü toyota'dan bu kadar hızlı olmasını (ferrarş kadar yani) beklemiyorum. Ayrıca salt derece bazında bakarsak eğer deposu doluysa Trulli'nin derecesi de çok iyi bence.

  10. evet apocan öyle olduğu söyleniyor bence Ferrari açık ara önde fln değil bunlar test sonuçta yarışlarda herşey değişiyor ve daha 1 ay var neyin ne olucağı belli değil yani..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir