Ferrari Alonso'yu Japonya'da "PERŞEMBE" Günü Açıklayabilir

yazar:

kategori:

Avukatlar, anlaşması feshedilecek olan Kimi Raikkonen ile son detaylar konusunda çalışıyorlar ve Ferrari’nin mümkün olduğu kadar kısa sürede pilot dizilimini açıklamak istediği tahmin ediliyor.

Singapur’da konuşan Ferrari Takım Patronu Stefano Domenicali “Hazır olduğumuz anda size duyuracağız. Çok beklemek istemiyoruz.” dedi.

Anlaşmanın Suzuka’da yapılıp yapılamayacağının sorulması üzerine Domenicali “Bu mümkün ancak garanti değil.” dedi.

Kimi Raikkonen’in Ferrari ile yollarını resmi olarak ayırmasının ardından eski takımı Mclaren Mercedes’e dönmesi bekleniyor.

Renault’nun ise Fernando Alonso’nun yerine Robert Kubica’yı açıklayacağı düşünülüyor.


Yorumlar

  1. Mercedes Benz avatarı
    Mercedes Benz

    GOLDEN BOY arkadaşım yorumlarını beğeniyle okuyorum.

  2. Geçmişte kaldı boş verin,önümüzdeki sene müthiş bir rekabet izleyebiliriz.
    Haberler doğruysa,çok mutlu olacağım.
    Herkese hayırlı olsun,Kimi 2008'den ders çıkarmalı ve yoluna daha güçlü devam etmeli.
    Yarış boyunca tam konsantrasyon hiç hata yapmadan giden bir Kimi istiyoruz,önümüzdeki sene.
    2010 yılına da iyi bir giriş yapmalı şampiyonluk istiyoruz,Mclaren Kimi için iyi bir fırsat,inşallah başarılı olacağız.

  3. Emrah Emrah avatarı

    Ben daha rahat alabilirdi diyorum anlamıyor musun son 2 yarışa onca puan geride girmezdi yeteri kadar hızlı olsa.Yeteri kadar hızlı olsa hamilton gibi f1 kariyerinin ilk yılındaki ve daha yavaş arabaya sahip birini daha rahat geçmeliydi diyorum bu kadar basit ve anlaşılır? Ferraride yeteri kadar hızlı değildi açık ve net sonuçlarda onu gösteriyor

  4. nasıl ferrari taraftarısın at gözlüğüylemi seyrettin kiminin şampiyon olmasını takımlar şampiyonluklarını kazandırmasını adam tebrik eder emeklerinden dolayı vefa gösterir ama senin gibiler ne anlar bunlardan neyse bence de uzadı

  5. Emrah Emrah avatarı

    fer-rai ne tahriği arkadaşım ben sana mantıklı cevaplar veriyorum senin verdiğin cevaba bak.Ayrıca ben hiçbir pilotu takımımdan önde tutmam.Ne alonso ne kimi nede başkası.Ben sadece M.Schumacher ve Ferrari hayranıyım Schumi bıraktı ama ben hala ferrari hayranıyım.Alonso-Hamilton şu an en hızlı pilotlar diyorum bana göre ama sen nie gocunuyosun anlamıyorum.Sen de bnim gibi düşün illa diye bişey mi diyorum sanki.Kimiyide çok beğenmiyorum diyorum ne var bunda.Ayrıca senin gibi pilotlara hilekar,düzenbaz vb laflar etmem çünkü hepsine saygım vardır.Bide ben kimseden tahrik olmam özelliklede f1 cahili birinin yorumuyla hiç olmam ben görüşlerimi sunuyorum sadece.

  6. emrah emrah senin ve senin gibi şahsiyetler yüzünden yazdığınız tahrik edici yorumlar yüzünden alonsoya karşı antipatik oluyoruz böyle yapmaya devam ettiğiniz sürece aynı şekilde tahrik edileceksiniz

  7. emrah emrah valla haklısın kardeş .işte biz bunu anlatmaya çalışıyoruz.

  8. Emrah Emrah avatarı

    fer-rai ye senin bikere nickinden belli zihniyetin ferrariyle kimiyi aynı kefeye koymuşsun sana sadece seneye görüşürüz demek istiyorum.ne olucak kimiyle beraber mclarenimi desdekliicen?:D şampiyonluk almış alıcak tabi ferraridesin sen bikere ama daha massayı geride bıraksın önce kimi sonra konuşun bakiiim 2007 de şampiyon 2008 de massanın yanına yaklaşamıyor 2007 yide biliyoıruz nasıl olduğunu fia sayesinde. güzelim f2007 ve f2008le daha rahat şampiyon olmalıydı.eğer massa 2008 de hamiltonla şampiyonluk yarışı yapabiliyorsa bu f2008 in ne kadar hızlı olduğunu gösterir çünkü hamilton massadan 1 gömlek üstün bir pilot ama senin kimin bu arabayla ne yaptı?:)

  9. bora sen körü körüne ferrari taraftarıyım diyosun böyle taraftarlık olmaz sana bu adam şampiyonluk vermiş montezelomo gibi arkadan hançerleniyormuş zaten sizin gibi taraftarlar yüzünden adamdan başarı beklemek en büyük yalan olurdu

  10. Bora subaşı biz biliyoruz seni. Ne kadar realist yorumlara imza attığını da gördük. Boş ver gazına gelme bunların. Köre papatya tarif edilmez bazen…

  11. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    Emrah arkadaşım,takım konusunda bire bir anlaşıyoruz yalnız ben Montezemolo nunda görevden alınması gerektiği kanısındayım.Kimi 2007 de başardı ama 2008 de Massa için olabilecek her türlü sorunu yaşattı bu aptal yönetim.İnşallah tez vakitte giderlerde yerlerine düzgün birileri gelir.Birde böyle tavır almamın bir nedeni;Ferrari yi bugünkü durumuna getiren yine bir şampiyon pilottur;Schumacher..Kimi veya Alonso,yada Hamilton:bir şampiyon pilota böyle bir ayıbı Ferrari nin yapmış olması çok kötü.Schumacher den önce orta sıralarda puan mücadelesi veriyordu takım.
    Neyse; arada tartışalım böyle:)
    Saygılar

  12. fernando ulas avatarı
    fernando ulas

    sayın ferrarici arkdşlar gercek ferrarici!. ferrarini alonsoya alonsonunda ferrariye ihtiyacı vardı. sonunda iki mühteşem bir araya geldi biz keyfimize bakalım rakiplerimiz endişelensin :))

  13. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    serkan dinime küfreden müslüman olsa diye birşey varya bendede durum aynı..

    Kendini Ferrarici sanan ne kadar Kimici varsa veryansın ediyor. yeter artık ya; ne yaptı Ferrari Kimiye…

    Sizde bunların gazına geliyorsunuz; zaman gösterecek herşeyi merak etmeyin. Görünen köy kılavuz istemez

  14. Emrah Emrah avatarı

    İşte ayrıldıımız nokta orada alonsonun lastikleri özellikle arka lastikleri çok aşırı aşındığı için baskı yedi.BUnu basın toplantısında da demişti.daha az aşındıran schumi yetişti ama geçişe çok uygun bi pist olmadığı için geçemedi zaten ferrarinin 2005 otomobili yavaştı en hızlı araba Mclarenindi ama o da dayanıksızdı 😀 neyse uzatmayalım böyle düşünüyorum görüş farklılıklarımız olabilir ama ben bu tartışmadan zevk aldım böyle tartışmak bana göre hem yararlı hemde güzel:D

  15. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    Emrah arkadaşım,en iyisi şöyle izah edeyim;2005 San Marino gp yi hatırlarsan Alonso ile schumi arasında 37 saniye fark vardı ve yarışın son 28 turuydu.Yine hatırlarsan o sezon lastik değişimi yasaklanmıştı.Schumi 16 turda farkı kapatıp finiş çizgisine kadar kovalamış,hatta son viraj çıkışında atak bile denemişti aşınmış lastikleriyle.Yani aracın optimum dengeyi hangi şartlar altında yakalayacağı pilotla ilgili biraz,pilot kendini hangi koşullarda iyi hissederse ozaman yapar en iyi derecesini.Zaten tamamen aşınmış lastiklerden bahsetmiyorum;orta seviyeyi aşan lastik diyelim.Neyse uzattım biraz.

    Bora ya cevap yazmıyorum rahat olsun:)

    Saygılar

  16. Emrah Emrah avatarı

    Monzada gördük sürünüyo demişsin ben zaten bunları 2007-2008 baz alarak söylüyorum bu sene bizim araba zaten kötü katılıyorum.AYrıca bende çok kınıyorum ferrari yönetimini Alonso yu istiyorum ferraride ama bu şekilde olmamalıydı.Bu yönetiminde değişmesi gerekiyo.Özellikle dominic ve yardımcılarının

  17. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    Takıma neyin protestosunu yapıyorsunuz anlamıyorum ki. Adam bir işimize yaramıyor; takımla uyumlu çalışmıyor; aklı başka yerde diyoruz… Siz hala bana ne; onun buz mavisi gözleri var çok yakışıklı gibi abuk subuk şeylerden bahsediyorsunuz..

    Takıma uyacak herşeyden önce.. gitsin şimdi layık olduğu yere nereye gidiyorsa. Gittiği Takımada hayırlı olsun tekrar.. sonuçta Kovadan daha iyi bir pilot

  18. Emrah Emrah avatarı

    Serken arkadaşım görüşlerin tezatlık içinde bir f1 arabası lastikleri eridiğinde en hızlı tur zamanını yapamaz aksine yavaşlar ve bir f1 aracı lastiklerden maximum verimi lastik eridiğinde değil lastik ideal ısıya gelince verir.Ayrıca F2007 nin dingil seviyesi uzundu F2008 inki normaldi yani en hızlı tur zamanını kısa dingilli arabayla yaptı yani 2008 aracı. kimiye göree tasarlanmıştı zaten bu nu kimi 2008 in ilk testlerinden sonra söylemişti araştır görürsün.Yani senin dediğin gibi yok massanın stiline uygundu yok lastikler eriyince eşitlerndi bunlar fantezi serkancım.

  19. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    bora arkadaşım tamam,anlatamıyorum ben;sen haklısın tamam.

  20. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    Massaraikkonen;belki merak ediyorsundur söyliyeyim ben Ferrari taraftarı olduğumda Raikkonen henüz sauberde bile değildi.

    Ayrıca F1 den bahsediyoruz;körükörüne Galatasaray-Fenerbahçe taraftarlığı gibi birşey yok ortada.Fanatik değiliz,olmayacağız.

    Takımın son yıllarda yaptığı aptallıkların ve son fiyaskonun savunulacak bi yanı yok malesef;olsaydıda savunsaydık keşke.Alonsoyu desteklememek gibi bir tavrım yoktu bu olaydan önce;F1 deki en iyi pilotlardan biri olduğunu biliyorum.Benim ve benim gibi düşünenlerin esas protestosu takımadır.Bunada hakkımız var taraftarız,takım çalışanı değiliz,dolayısıyla fabrikada ne yazdığı bizi bağlamaz..Eğriye eğri,doğruya doğru..Bu bağlamda "at gözlüğü"nün kimde olduğu tartışılır….

    Ayrıca agresif yorumlara gerek yok,herkes görüşünü belirtiyor,ortada "takım emri"yok:))

    Saygılar…

  21. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    Serkan yazmamayım dedim ama…

    Ne alakası var en hızlı tur ile dingil mesafesinin.. Senin dediğin farklı sektörlerde geçerlidir. Eğer tüm pistte en hızlı tura sahipsen , en hızlı sensin demektir. Laf Kimiye geldimi sallıyorsunuz işkembeden

  22. arkadaşlar şahsıma karşı bu kadar teveccühe sonsuz şükranlarımı sunarım. bu sitede böyle hatalar olmaz. bu beni sevenlerin tıklamalarıdır. ne diyeyim. herkesin ceddine rahmet diyorum. selamlar…en büyük trf1…yakında yorumlarımın kalitesi ve şahısıma gösterilen ilgiyle alakalı basın toplantısı düzenlemeyi düşünüyorum. bütün sevenlerim davetli olacaktır. lütfen beni takip edin.:)))

  23. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    Emrah arkadaşım;ben zaten mekanik yoltutuştan bahsediyorum,bol virajlı pistlerde 2006 dan beri bizim araç nal topluyor!Birde açıklama;bu ağırlık dağılımıyla ilgili bir konudur;zaten aerodinamiyle tek bağlantısı kaldıraç kuvvetidir,ki basit mantıkla bile yere basma gücündeki değişimin ağırlık dağılımına etkisi (ön tekerleklere binen ağırlığın azalması) önden kaymayı kaçınılmaz hale getirir..Ayrıca Monza da gördük düşük downforce tada sürünüyor alet..

    Bu arada,en hızlı tura rağmen yarış kazanamamasının bir sebebi yine dingil mesafesinden kaynaklanan,aracın önden kayma eğilimi:Massa nın sürüşüne uygun sayılır;fakat Kimi nin stiline uygun değil;buyüzden ilerleyen turlarda lastikler aşınıp ön ve arkadan kayma oranları eşitlenince araçta istediği dengeyi yakalıyor Kimi..Mesele budur..

    Umarım anlatabilmişimdir,saygılar

  24. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    GOLDEN BOY Tarih: 28.09.2009 20:12:26 tarihli yorumunla hatıra resmi çektir bence :))))

    Sonunda kafayı yedirdin siteye :))

  25. Emrah Emrah avatarı

    Serkan arkadaşım en hızlı tur zamanına f1 de puan vermiyolar o zaman kimi gp2 ye gitsin:D Bu aslında daha kötü bir durum madem en hızlı turu atabiliyorsun yarış boyunca bu performansı göstermen lazım o zaman buda konsantre eksikliğini gösterir.Bu arada f1 aerodinamiğini yanlış biliyorsun uzayan dingil mesafesi hızlı virajlarda artı downforce kazandırır sadece mekanik yol tutuşu azaltır buda monaco gibi yavaş virajlarda ve kerb kullanmada sıkıntı yaratır.

  26. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    schumi gibi bir efsane varken bile ferrari 2007 pilotlarını açıklamıştı.schumi 7 dünya şampiyonu ve 8 incisini kovalayan ve puanları eşitlemiş yada 2 ye indirmiş bir pilottu.eh şimdi kimi 2007 dünya şampiyonu oldu diye alonso yu açıklamayalım demez ferrari.kimi yede massa yada demişlerdi yapamaz ferraride diye.kimi şampiyon oldu massa yapacağını yaptı.alonso neden yapamasın?peki yaparsa geri alacakmısınız laflarınızı?birileride demiş ferrari nin yarısını tutarım.bu kimi varkende öteki yarısını destekleyen zihniyet.umarım sizin deteklediğiniz öteki yarısı 5 sene boyunca piquet vari kaybeder o zaman.zorla bunları söyletiriyorasunuz insana.senna prosta çarparken (şampiyon olmak için,irvine a tokat atarken schumi dc yi dövmeye çalısrken yada hill e çarparken monaco da virajı kapatırken yada diğer büyük kitlelere mal olmuş pilotlar birşeyler yaparken ) sorun yok,alonso yapınca yada kimi yapınca mı var.lewis yalan söyleyince efendi,alonso söyleyince mi ispiyoncu acaba?yada kimi çarpınca sutile yazık,lewis yapınca gitti lewis in puanlarmı?at gözlüklerinizi çıkarın.ben sonuna kadar alonso yu destekleyeceğim ve gelmesindende GURUR duyuyorum. umarım raikkonen gittiği yerde daha mutlu ve başarılı olur.alonso kazanmayacaksa kimi kazansın pilotlar şampiyonasını.biz takımlar şampiyonluğuylada mutlu oluruz.ha ötekiler.öteki yarısını destekleyecek olanlar….ferrari nin fabrikasında yazan :inancım,ailem herşeyim adlı yazıyu tekrar tekrar okuyun.nasıl liverpool taraftarı you'll never walk alone diyorsa buda ferrari nin deyimidir.yarısını tutacak olanlar takımı hemen terk etsin

  27. Bir Fernando Alonso FANI olarak Kimi'nin bu durumundan rahatsızlık duyuyorum. Bence sezon sonuna bekleyip açıklama yapmak en iyisi. Sonuçta adam Dunya Şampiyonu bir pilot.NE bu boyle sanki dayanamıyorlar Kimi'ye 1 sn daha. Ayıp valla…

  28. serkan akgül avatarı
    serkan akgül

    Bir sezonda 11 en hızlı tur zamanı kaydeden bir pilotun(2007) yeteneğinin,konsantrasyonunun,hızının sorgulanması çok acayip bir durum değilmi?..Bunu yaparkende araca bakan pek kimse olmadığını düşünüyorum..Ferrari 2007 sezonunda aracın dingil mesafesini uzattı:en basit anlamda,düzlük performansını arttıracak,viraj performansını azaltacak bir değişikliktir.Downforce kaybını söylemiyorum bile..2008 aracıda farklı değildi,yakın zamanda daha kısa dingil mesafeli versiyona geçtiler.Lütfen,Kimi nin hızını sorgulayan arkadaşlar aynı dönemde aynı araçla yarışan Massa nın hızlı tur derecelerini bir incelesinler..Yeteneğini sorgulamak hiçbirimizin haddine değil.Konsantrasyona gelince;yarıştığınız takım,sizden daha pasif,agresif süremeyen,tur bindirme dışında atak yapmakta zorlanan bir pilotu çalışmalarının merkezine koysaydı,siz Kimi nin aldığı sonuçları alabilirmiydiniz?…

  29. ya hala anlamiyorum bu alonsonun ferraride ne isi var bu ferrariyi yonetenler zor akillanacaklar anlasildi ama bir sey daha alonsocular iyi seviniyorsunuzda ya alonso ferraride de yapamassa sizin icin bu dahada zor olur gidipte sampiyon olacagi takim kalmaz o zaman hehehehehehe

  30. elif çivici avatarı

    2007 den beri çıkan dedikodular gerçek oluyor artık..alonso galibiyete,yarışa aç ve tüm yaşadıklarının ardından mazbut..kendini göstermek,renault olaylarından sonra yeniden gerçek bir geri dönüş istiyor.çok hırslı fakat gerçekçi ve temkinli bir alonso göreceğimizi düşünüyorum.her ne kadar kimi-alonso ikilisini istesem de ama bu olmayacak gibi.ama yine de güzel rekabet olacak,kimi-lewis-alonso-massa-brawn ve diğerleri..kesinlikle güzel bir sezon olacak.bakalım mclaren mi ferrari mi en en iyi aracı üretecek?

  31. mert merter avatarı

    Ferariyi Tebrik ediyorum niye diye soracak olursani ?

    ALONSO FIA nin en büyük ispiyoncusudur
    McLaren de iken gördük
    RENO da gördük
    Feraride de görecegiz
    ayni son
    ferarinin cok dikkatli olmasi lazim
    ferrari yönetimi bu olaylari biliyor ona göre önceki takimlarin yapacagi hatayi yapmaz insallah yoksa
    FIA baskani by MOS düsmanlarinin kellesini alonso ile tek tek aliyor :))

  32. • Mc Laren²  avatarı
    • Mc Laren²

    fia tapulu malınızdı o zmanlar şans tan sayılmıyor heralde:D aşağıda ki arkadaşa sadece!

  33. desenize tencere yuvarlanacak kapağını bulacak perşembe günü…

  34. o zaman anlaştık emrah sorun yok

  35. Emrah Emrah avatarı

    kişilik olarak bende çok sevmem ama pilotluğuna kimse laf edemez.Daha geçen yarış kanıtladı ne kadar hızlı bir pilot olduğunu onu en çok zorlayan da hamilton oldu.

  36. Emrah Emrah avatarı

    şans mı F2007 birazdaha hızlıydı ama hamilton ve alonso gibi bana göre şuan en hızlı 2 pilot sayesinde o kadar başabaş gittiler.Ne olursa olsun sende yazmışsın biraz önce halamın bıyığı olsa amcam olurdu diye daha ne yazayım bn gerek yok sen yazmışsın:D şans mı aç youtubeden izle mclaren in en şanslı olduğu sezonlardandır hem 2007 hem 2008 sezonu

  37. emrahcım 2007 dede mc laren ferrariden daha iyi durumdaydı şans ve kimi faktörü ilen şampiyon oldu bunu senden hariç herkes bilir

  38. Emrah Emrah avatarı

    cüneyt ay ben fia ferrariyi istedi demedim mclaren in olmasını istemedi dedim.Sen zannediyomusunki hamilton 2007 brazil gp de vites sorunu yaşadı iyi izlemeyen ve bakıpta görmeyen görmek istemeyen sizsiniz.Ayrıca ferrarinin 2 senenin büyük çoğunluğunda mclarenden hızlı olduğunu şampiyonluklar puan durumları istatistikler söylüyor.Seninki senin düşüncen olarak sen ve senin gibi düzmantıkçıların kendini kandırmasına yarıyor.Çünkü tarih mclaren hızlıydı demeyecek tarih ferrari 2 sezonda toplam 4 şampiyonluğun 3 ünü aldı diyecek bilmem anlatabildim mi?

  39. Emrah Emrah avatarı

    fer-rai komiksin hızlı ve dayanıklı araba mı? 2007 2008 yılları arasında ferrari 1 pilotlar 2 de takımlar şampiyonluğu kazandı.Madem kimin çok süperdi massa gibi bazı kimicilere göre çok yavaş bir pilotun 2 senedir neden performans anlamında gerisinde?sen asıl boş konuşuyosun ve at gözlüğünü senin kimi tarafından takılmış:D

  40. Arkadaşlar yapmayın ya almasaydı, çarpmasaydı, takılmasaydı, bunların hiç birinin sonunda ne olacağını bilemezsiniz. Böyle herkesin hataları, cezaları, olmasaydı o zaman tabi ki başkaları kazanabilir, şampiyon olabilir. Bunlar pilotların veya takımın hataları sonucunda olan şeyler. Önemli olan bunları yapmamak. 2007 senesinde en az hatayı Kimi yaptı ve şampiyon oldu. 2008'de de Hamilton aynı şekilde. Öyle olmasaydı, yok böyle olmasaydı, diye düşünmek tamamen saçmalık ve gereksiz.

  41. halamın da bıyıkları olsaydı amcam olurdu

  42. murat levent avatarı

    2007 de alonso, takımın hamilton aşkı yüzünden 5 sıra ceza almasaydı, o sene ne kimi nede hamilton şampiyondu, kendinizi kandırmayın.

  43. okadar eksi alması imkansız. kesinlikle teknik bir sorun oluştu demekki o an hesaplamada.

  44. mert merter avatarı

    Ben onu 807 yaptim ama kurtarmamiz cok zor :))))
    tabiki bir teknik hata var belki -8 di ama 807 olamaz :)))

  45. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    Evet padokman ilginç bir durum :))

    Hakan Köş, RENAULT F1 rumuzuyla fena yazılar yazmıyordu aslında (yani Hakan Köş nickine göre daha iyiydi ).. bence teknik bir hata olmalı :))

  46. RENAULT F1 arkadaşımızın yazdığı yoruma -809 oy gelmiş bu nasıl başarıldı acaba?Bir kişi bir habere birden fazla oy veremiyorken,organize bir iş desem onuda aşan bir durum,ilginç…

  47. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    ecrin deniz durumu ilk kavrayan Kimi Fanı olduğun için seni tebrik ediyorum kardeşim.

  48. emrah cebi sen biraz daha dikkatli seyret f1 i bence
    2007 de fia ferrariyi istedi öylemi
    2007 japonya sondan kaçıncı yarıştı
    daha yarışın başında her 2 ferrari neden pite girmek zorunda kaldı
    böyle bilmeden yorum yazma bence
    2007de şampiyonluğun sebebi hamiltonın tecrübesizliğidir başka bi şey değil tabi kimi sezonun 2. yarısında tartışmasız çok iyiydi
    diğer geyiklerine gelince son 2 senedir mclaren ferrariden çokdaha iyi bu her yarış bariz ortaya çıkıyo mesela massanın yarış kazanması için ilk virajı lider dönmesi lazım yooksa yarış kazanamıyo pistte kimseyi geçemiyolar bu pilotlardan değil araçtan kaynaklanan bi sorun
    kimi hamilton mücadelesinin sonucu belli olmaz ama temiz bi mücadele olacak o kesin

  49. emrah çebi boş konuşuyorsun sevmek zorunda deilsin tabiki ama yorumun yanlış kimi kötüyse niye 1 yıl daha anlaşmayı uzatma gereksinimi duydu ferrari sen ilk başta hızlı ve dayanıklı araba yapta ondan sonra kimiyi izle sen at hep at gözlüğüyle seyretmişsin kimiyi ama sana ne desek boş senin gibilere anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zordur.

  50. Emrah Emrah avatarı

    Ayrıca Ferrarinin 2007 aracıda 2008 aracıda hızlıydı.bir diğer konuda Schumi yıllarındaki araba kimide olsaymış her yıl açık ara şampiyon olurmuş.Olabilir tabi ama schumiyle kimiyi kıyaslayamassın kıyaslarsan şöyle kıyaslarsın SCHUMİ-MASSA 10 ise Kimi-massa 1-2 hatta son 2 senedir Massa-Kimi durumu var bilmem anlatabildim mi?

  51. mert merter arkadaşım iyi güzel diyorsunda o beğenmediğiniz massa bile geride bıraktı kimiyi özellikle 2008 de ve bu sene kazaya kadar.Kimi tabiiki hızlı bir pilot ama stili uymuyo veya hakikatten çok çok hızlı bir pilot değil.Seneye hamiltonla takım arkadaşı olursa herşey daha iyi anlaşılır.Ayrıca f60 ın renaulttan kötü bir araba olduğunu söylemek f1 cahilliğidir.Arabalar pistlere göre farklılık gösterebilir.Massa dewam etseydi redbulla puan anlamında yetişebilirdi ferrari takım puanı olarak.Çünkü diğer arabalar bir pistte hızlıyken diğer pistte çok yavaş kalabiliyor(Force india,Mclaren mercedes,Renault,Redbull,toyota vb)ama o beğenmediğin ferrari her pistte standart üstü bir araba olarak yarışıyor (son yarışı ayrı tutuyorum gerçekten çok yavaştılar)o yüzden tek pilotla hala klasmanda 3.Ama hiçbir zamanda bu sezon en hızlı araba olamadığıda bir gerçek

  52. seneye montezemola ve domenicalli birbirlerinin kafasını tutup tokuşturacaklar aaaahhh ben nerde yanlış yaptım diyecekler sonrada montezemole patron olduğu için dominice tekmeyi vuracak

  53. F1 arkdaşım neyı provaktorluk yazımın anlamadım bence senın gereksiz yere zoruna gitmiş.Görüşlerimi paylaştım sadece kimiyi beğenmek zorundamıyım sanki isteyen istediği insanı takımı destekler.

  54. mert merter avatarı

    luris
    güzel bir yazi hazirlamisin ama ne McLaren ne de ferrari kendisi karar veremiyor pilot seciminde sponsor ne derse o oluyor cünki milyon dolari veren sponsor banka ve alonsoya yer acmak icin diyer sponsor oldugu takima kimiyi veriyor galiba kimide bunu istedi yoksa hic bir kuvet kimiiyi gönderemezdi 50 milyon dolar az para deyil ferraride olsa sonucda sponsor ne derse o oluyor
    seneye görecegiz lewis & kimmi mi yoksa Masa & alonsomu iyi
    ama herseye ragmen cok zevki bir sezon olacak ..

  55. fernando ulas avatarı
    fernando ulas

    pardon abdullah abi ismini yanlış yamışım k.bakma.:(

  56. emrah cebı kımı kadar basına tas dussun. Provakatorsun. Insanları sınırlendırıp elıne ne gecıyor. Adam gıbı tahrık etmeden yorum yaz.

  57. mert merter avatarı

    Herkes demiycemde bazi fanatikler kimmiye laf atmis yok ***** lar icin yetersizmis yok bir senede bir galibiyet almis Ferrari son 3 yildir hic hizli bir arac yapamadi bakmayin siz 2007 de kimi sampiyon oldu McLaren in hatasi pilotlar bir birine düstü ve kimi o aracla bile sampiyon oldu kimiye lafatacaginiza önce araca bir bakin

    kimmi 2006 kadar o ikide bir yolda kalan aracla hem summiyle kafa kafaya sampiyonlugu kacirdi hemde alonsoyla kapisti ama malesef o yillar M E R C E D E S motor resmen dökülüyordu eye ida ediyorum seneye mercedes motor son iki 3 yil gibi olsun kiimi ve lewis sadece bu iki pilot sampiyonluk icin bir biriyle kiyasiya yarisirlar

    summi yillarindaki arac kimmide olsa her yil acik ara sampiyon olurdu
    yok efendim yetersizmis ari viz viz ari dir dir
    önce o takoz araca bakacaksin ondan sonra kendi pilotunu kötüleyeceksin su anda RENO nun araci bile ferraride iyi dahasimi var…

  58. fernando ulas avatarı
    fernando ulas

    apdullah abi genelde senin dediğin cıkıyor hadi hayırlısı:)

  59. Arkadaşlar kimi Ferrari için hiçbirzaman yeteri kadar hızlı olamadı.Eğer sen Ferrari gibi bir takımda 1.5 senede bir yarış kazanırsan(08 ispanya-09 spa)adamı gönderirler.Zannetmeyinki kimi 2007 de şampiyon oldu.2007 yılında bilgi hırsızlığı yapan mclaren a üstükapalı ceza vermiştir fia Hamilton un şampiyonluğunu elinden alarak(özellikle son 2 yarışa dikkatlice bakın).Çünkü FIA Çalıntı bir arabanın şampiyon olmasına izin veremez ve vermedide.Yani kiminin gönderilmesi doğru karardı ancak bu şekilde değil.Burada Ferrari yönetiminin son derece beceriksizce davranışlarını bir ferrari taraftarı olarak ayrıca kınıyorum.Kimiyle beraber onlarında gönderilmesi gerekiyor.Bir diğer konu kiminin seneye eğer mclarende yarışırsa işinin çok ama çok zor olduğu.Çünkü mclaren şu anda pistteki en hızlı 2 pilottan birine sahip.GÖrücez işte o zaman kiminizi.Hamiltonun gölgesinden çıkamayacak çünkü.Çok güzel bir sezon bizleri bekliyor:D:D

  60. ecrin deniz avatarı

    rica ederim… ben de her ihtimale karşı yazıyı başka bir yerde hazırlayıp buraya kopyaladım:)

  61. alonso yu ferraride ıstemeyen arkadeaşlar başarı gelıncede bole mı dıyecekler çok merak edıyom ben hiç kımsenın ıkı tarafında pişman olmayacağını düşünüyorum bu bırleşmede

  62. son iddialar perşembe günü açıklanacağı yönünde, beklemedeyiz 🙂

  63. ne oldu yeni bir duyum geldi galiba hemen haber başlığı değiştide.

  64. ecrin hay ağzına sağlık. söylemek isteyipte söyleyemediğimi hatta yazarken sitenin tekrar açılıp kapanmasından dolayı çoğu zaman yazmadığımı yazmışsın tekrar teşekkür ederim.

  65. ecrin deniz avatarı

    bu konuyla ilgili düşüncelerimi paylaşmak isterim…

    Kiminin ferrariden ayrılışı: kimi ferrariye geldiğinde de soru işaretleri çoktu. F1 racing dergisinde bu konu ile ilgili uzun bi yazıyı bile hatırlıyorum. Belki schumi gibi bi pilottan sonra ferrrariye gelmesinden, ya da yapısından ya da disiplin anlayışından bilemiyorum bi çok konudan dolayı soru işaretleri ile gelmişti. Geldiği ilk yılda şampiyon olarak bi nebze de olsun hakkında konuşulmadı ve tartışılmadı veya biz duymadık. Zaten bu sıralarda ferraride de bi yönetim sıkıntısı mevcuttu başka soru işaretleri vardı yani domanicali ile alakalı. Öle böle bi sezon daha geçti. Bu seneye bakarsak zaten çok da söleyecek bişey yok. Ama bakıldığında gördük ki kimi ve ferrari yapısal olarak hiç bi zaman uyuşmadı.( bu ne ferrarinin yapısının kötü olmasından ne de kiminin yapısının kötü olmasından kaynaklanıyor bence)
    Olmadı, tutmadı, uyuşmadı, ferrarinin bazı beklentilerine cevap veremedi. Takımla olan diyaloğu ve bağı massayla olanın yanına bile yaklaşamadı. Burada her iki tarafı da suçlayabilirsiniz ama bence ikisi de yine suçsuz.
    Şimdi kimiyi göndermek istiyor ferrari .kiminin hiç mi payı yok bunda? Bence var. Sezon içerisinde wrc de yarışmalar , wrc de ileride yarışabilirim demeler her ne kadar normal olan şeyler olsa da ferrarinin istediği şeyler deil bunlar. Ferrari bunu kaldıramaz. Schumi ve massanın yapısına alışmışken bu onlara normal gelemez.Normal gelmesi de beklenemez.
    Bu gibi şeyler ferrari takımında kiminin istikrarı ve devamı konusunda soru işaretleri meydana getirdi. O yüzden de istikrar ve devamlılık isteyen takım çok doğru bi karar olarak iyi bi pilot ve daha önce de 2 şampiyonluk yaşayan alonso yu getirmek istedi. Bence de ferrari ye biri gelecekse bu şu anda ancak alonso olmalı. Yani takım geleceği için uzun vadeli düşünerek çok mantıklı ve doğru bi seçim yaparak ayrıca (İspanyol büyük bi sponsoru da unutmayalım) alonso seçimini yaptı.
    Kiminin mclarene geçeceğini düşünürek;
    Kiminin mclarene geçişi: Ferrari Başkanı alonsonun mutlaka ferrariye geleceğini sölemişti. Bu sene olmasa da seneye olacağının sinyalini verdi. Yani eninde sonunda en iyi ihtimalle kimi 2011 de ferraride olmayacaktı. 1 sene boyunca aslında seni istemiyorduk da sözleşmen vardı gibi bir ruh haliyle yarışacaktı ferraride istenmeye istenmeye…sonra da kimi sözleşmesi bitince takım bakacaktı kendine ama o zamanda tüm takımlar , daha doğrusu büyük takımlar neredeyse kadrosunu oturtmuş olacaktı. Yani mclaren ihtimali olmayabilirdi. Zaten 1 sene sonra gideceği kesin iken, hazır büyük takımlar da ve mclaren de pilot arayışındayken bu fırsatı değerlendirmek gerekirdi. O yüzden kiminin bu sene ferrrariden ayrılması ve zaten daha önceden de bildiği,alıştığı ve büyük bi takım olan mclarene gitmesinden daha mantıklı ve doğru bi karar olamazdı.
    Yani iki şekilde de düşünüldüğünde ikisi de olması gereken ve mantıklı seçimler.
    Burada beni rahatsız eden ve hoşuma gitmeyip yanlış bulduğum olayın gidişatıydı. Yani bu kadar konuşulmasına, çelişkili demeçlere gerek yoktu. Daha doğrusu büyük takımların ve pilotların adı geçerken olay bu şekilde olmamalıydı diye düşünüyorum…

  66. FERRARİ- Seneye gridin en iyi pilotlarından birini takıma katacak artı üzerine yeterince para alacak…

    McLAREN- Oda Ferrari gibi önemli bir pilota sahip olup iki dünya şampiyonuna sahip olacak artı santander den 25milyon euro alacak..

    ALONSO – En büyük hayali gerçekleşmiş olacak şampiyon olacağı bir araca kavuşaçak…

    KIMI RAIKONEN – Evine dünya şampiyonu olarak dönecek tekrar şampiyon olabilme olasılığı çok yüksek.Ferrariden tazminat alacak bunun yanında Mclaren den senelik artı ücretini alacak..

    KUBICA – Gridin en önemli takımlarından birine gidecek Renaultta birinci pilot olacak..

    RENAULT – Alonso gittikten sonra en az onun kadar yetenekli Kubicayı daha az bir senelik ücrete kendine bağlıyacak…

    GÖRÜNEN ODURKİ HERKES MUTLU DURUMDAN..

    OLAYIN KAHRAMANLARI MUTLUYKEN TARAFTARLARIDA MUTLU OLMALI…

  67. ben ferrari başkanının yerine olsaydım, sırf kiminin mclarene gitmemesi için onu takımda tutardım, çünkü lewis-kimi ikilisi ''bana göre''(tırnak içine aldım ama anlamayanlar için tekrar ediyorum bu sadece benim fikrim) alonso-massa ikilisinden daha güçlü ve özellikle daha 'uyumlu' olacaktır.. kimiyi toyotaya renoya fln göndericekseler bilemem ama kimi mclarenden başka bi takıma gideceğine ralliye başlar.. 2010'da en azından iki takımda pilotlar arasında rekabet olacağını kesin..

  68. ben de Massa eğer Alonso efendiyi geçecek falan olursa çıkacak rezaletleri görmek için sabırsızlamıyorum, Ferrari Kimi'yi çok arayacak…

  69. fernando ulas hamilton bu soyledigi zamanin uzerinden cok gecti ve ferraride bu arac olduktan sonra senin alonso birak hamiltona rakip olmayi hamiltondan tur yemese iyidir gor bak gelecek yil neler olacak hala hayal kuruyorsunuz ama gelecek yil ve sonraki yillarda da cok farkli olmayacak ferrari cunku bu beceriksiz yonetim den hic bir sey olmaz

  70. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    bu ön kanatları eski haline getirmezlermi?geçiş olarak birşey değişmiyor bari estetik olsun.

  71. fernando ulas avatarı
    fernando ulas

    ewt brawn gp gelecek senede cok güclü olacaktır ama bu senenin ilk başları kadar üstün bir performans göremeyiz gibime geliyor ferrari 2010 odaklandı coktan yeni kurallara adapte oluyor iyi herşewyi kavrıyor. ve f60 bu sene ağır depoyla cok iyiy calıştı. gelecek sezon için bu cok iyi haberç mclaren ise şuanda brawn gp rahatca kafa tutuyor. onalrda seneye güclü olcaktır. renault ise zor bi dönemden geciyor ama onlarda gelecek sezona odaklandı renaultta bence bu seneden daha güclü olcaktır.bu araclar bence en az 1 s daha gelişir gelecek sezon aracların daha doğrusu yeni kuralların etkisini tam anlamıyla görürüz gibime geliyor…

  72. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    seneye ferrari-mercedes olacak.sonra brawn ve red bull gelir.

  73. Mercedes Benz avatarı
    Mercedes Benz

    2011 yılında Mercedes-Benz F1 Team olacağız.Gelişmeler ve gidişat o yönde.

  74. Önümüzdeki seneden bahsetmişken herkes bi takımı unutuyor.Brawn gp bana göre seneye de oldukça güçlü olacaktır.Özellikle Mercedes in de bu takıma yakın ilgi göstermesi bunun göstergesi.Sanırım bu yıl yeni bir efsanenin doğuşuna tanık olduk.

  75. SUMİ dönemimi imkansız kim olursa olsun artık sumi dönemi bitti arkadaşlar dikkatinizi çekerim sumi dönemindee ferrariye kafa tutacak kaç tane araba vardı yada pilott gösterirmisinizz adam başını alıp gidiyorduu şimdi redbull bile brown bile şampiyonluk mücadelesi veriyorsa düşünün artıkk şimdi bazı arkadaşlarım alonso ferrariye gidincee hemen şampiyon olacak sanıyorlar ama şimdidenn böyle yapmak yanlış bence nerden biliyorsunuz ferrari 2009 un tekrarını yaşarsaa elinizde grantisi varmı ferrarinin 2010 da şampiyonluk mücadelesi verecek diye söylermisiniz herşey olabilirr en iyi paketin kimde olacağını hiç kimse bilemezz ama o 2010 da şampiyon olacak diyen arkadaşlarım ferrariye güvenerek diyor ama dikkatinizi çekerim f1 de ferrari olsun renault olsun bmw olsun mclaren mercedes olsun benim için aynıdır ama dışarıda yol otomobillerinde başkadır bilmem anlata bildimmi sumi devrinin yaşanması için ensenizin arkasını görmeniz gerek

  76. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    taraftarlığınızı askıya alın.umrumuzda olmaz.ferrari ye kim gelirse onu tutarım ben.ama kimi nin de en büyük rakibimize gitmesini isterim.nedenine gelince
    1-bize yaşattıkları ve takıma verdiklerinden dolayı
    2-efendiliğinden ve pilotajından
    3-kaybedecekekte kaybettiğimizde bile bize alonso ve massa vardı ama lewis ve kimi ye kaybettik diye bilmek için.
    inanın bu sene ferrari de yarışın içinde olsaydı bu 4 ünden hiç birine kaybetmek isteemzdim.çünkü hiç biri ''pilot'' değil bu 4 ünün yanında.iyilermi? evet ama kaybedilecek kadar değil.

  77. fernando ulas avatarı
    fernando ulas

    hamıltonun bi acıklaması vardı hiç unutmuyorum, eğer alonso ferrariye gecerse onu yenmek cok zor olacak tank gibi bi arac lazm demişti 🙂 seneye ferrari iyi olcaktır hadi hayırlısı

  78. MagicAlonso avatarı

    öncelikle burda birçoğu daha birkaçsenedir f1 izleyen ve gerçek anlamda F1 tarftarı olmayan insanlar.Alonso mclaren e geçtiği için ferrari en iyi alternatif olarak kimi yi aldı Alonso 2005 sezon sonunda mclaren le anlaşma imzaladı kimi ise 2006 monza da ferrariye geçtiği belli oldu.Alonso çocukluğunda hayalini kurduğu takımda yarışmak için ferrariye geçme şansını elinin tersiyle itti ama haytta hiçbirşey dışarıdan göründüğü yada sizin hayal ettiğiniz gibi değildir bunun cezasını çekti 2007 de.Eğer Alonso istemiş olsaydı kusura bakmayın kimiden önce Alonso Ferrariye geçerdi.Belki içinizden hatırlayanlarınız olacaktır Shumi 2005 sezonunda Alonso daha mclaren le anlaşma imzalamadan önce kendisi için çıkan emeklilik haberleri üzerine konuştuğu sırada eğer ben birgün emekli olursa benim yerime ferrarinin alması gereken pilot Alonso dur demişti.Alonso yu ve diğer pilotları hayatında hiç görmemiş sadece uzaktan görmüşinsanlar sanki onlarla nekadar zaman geçirmişcesine kişilik tahlili yapıyorlar.hangi pilotun ahlaklı ve iyi bir kişiliğe sahip olduğunu hiç birimiz bilemeyiz Alonso pistte en fazla arkadaşı olan pilotlardan biridir.özellikle kişilik yorumlarını insana değer verme anlaşıyışın kaybolduğu tamamiyle yozlaşmış bir toplumun fertleri olarak yapmak daha bi manidar geliyor bana eğer bu sporu izliyorsanız takip ediyorsanız spor gibi takip edin

  79. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    alonso-kimi yle massa-lewis le eşit bir pilot. alonso daha komple kimiye göre lewis daha agresif massa ya göre. kimi daha hızlı iyi araçla massa daha iyi sıralamalarda.2007 nin aynısı.110-109-109-90 dı puanlar galiba.eşit araçlarla öyle süpürme diye bir şey olamaz.alonso ya mercedes te yapılanlar ayıptır.takım son 3 yarışta kasıtlı olarak alonso ya yardım etmemmiştir.renaultta schumiyle kavgalı olması veya olaylar yaşanması onu suçlu yapmaz.oda kendine göre haklıdır.schumi demek ferrari demek değildir.flavio alonso ya hileyle kazandırdıysa schumiyede yapmıştır.böyle tutarsız yorum yapmayın.yok iklim,yok süpürme yok birşey.ha olay iklimse bir kuzey ülkesi bütün akdenize bedeldir.bir insanda çok daha iyidir kuzeyde.bu diğerini kötü yapmaz.ama sıcak olmak,akdenizli olmayı yanlış yorumlayanlar var burda.

  80. Arkadaşlar öncelikle herkese selam.Şu an daha iyi anlıyoruzki schumi gelmiş geçmiş en iyi pilot ve ferrari onun çalışma şekline,hızına,geri bildirimine,halkla takımla medyayla ilişkilerine çok alışmış.Ve kim gelirse gelsin sorun yaşayacaklar.Ayrıca şunuda söyleyeyim kimide 2 senedir çok hızlı bir pilot gibi gözükmedi.O başlarda dalga geçtiğiniz massadan çoğu zaman geri kaldı.Evet bencede kimi çok hızlı bir pilot ama kesinlikle en hızlı değil.Seneye ferrariyi göreceğiz massa alonsoyla diyen arkadaşlar bence seneye asıl hamiltonun kimiyi madara edişini izleyecek haberiniz olsun…:)Şuan en hızlı iki pilot hamilton ve alonsodur mclaren hayatının fırsatını bu iki pilotu idare edememekle kaçırmıştır

  81. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    iklimle ne alakaı var.akdenizli sıcak veya iyi kuzeyli kötü veya soğuk diye birşeymi var?bizde akdenizliyiz ama milletin gözü döner başka dinden bahsedilince,çoğunun saygısı,anlayışı yok.duraktakine selam versn arkasını döner otobuste otursan bacakalrını toplar.ne ikliminden insanlığından bahsediyorsunuz siz.internette boş boş gezeceğinize okuyunda diğer kültürler medeniyetler hkkında bilgi sahibi olu.olay akdenizluyse alalım,kuzeyliyse uyuşmaz değil.olay takmda tutup tutmaması.pardon ama nereye mercedes süpürüyor?seneye görürüsün kim neyi süpürüyor.kimi mercedes e giderse yine eşit kadrolarla son yarışa kadar sürecek bir mücadele olacaktır.

  82. massaraikkonen avatarı
    massaraikkonen

    benim en sevdiğim plot kimi dir.sonra alonso gelir.sonra massa (ama massa ferraride olduğu için daha başarılı olması isterim) bu üçlünin sırlamasında hiçbir zaman değişme olmayacak ama başarı olarak sorarsanız alonso-massa hep double yapsın isterim.eh bu 3 lüden ikisi olacaktı takımda.gönül alonso kimi yada kimi massa ikilisini isterdi.alonso massa kısmetmiş.umarım herşey süper olur.kimi nin çok heyecan veren yarışı olmuştur bana.özellikle 2007 de.2008 de fransaya kadar ve 2009 da son yarışlar.umarım alonso daha iyisini yapar.

  83. ali  yalçın avatarı

    Ayrıca Kimi yi çok çok sevmeme rağmen 3 sezonda bana heyecan verdiği 5 yarış saymakta zorlanıyorum.Eğer kimi bana tekrar eski heyecanları yaşatacaksa ( sıkı bir ferrari taraftarı olmama rağmen )mclaren e gitsin ben onu orda da severim ve zevkle izlerim ve de eğer alonso bana şuminin yaşattığı zevkin onda birini yaşatacaksa kişiliği umrumda değil Ferrariyi alonsoyla beraber de sevmeye devam ederim.Göreceksiniz seneye alonso ferrariyle 3 yarış kazansın fikirler alt üst olacaktır…

  84. ali  yalçın avatarı

    Arkadaşlar 2005 Monaco'dan beri f1 seyrediyorum o andan itibaren takım olarak Ferrari'yi pilot olarak da şumi ve Kimi'yi beğenirim.Şu an alonsoya karşı olanlarımızın bir çoğu alonsonun 2005 te Kimiye 2006 da da Şumiye yaptığı yakışıksız olduğunu düşündüğümüz hareketler ve demeçlerdir herhalde.Ben de kişilik olarak alonsoyu Kimiyle bir tutmam ama ne derseniz deyin alonso karakter olarak şumiye çok benziyor bence.Şumi de pilotlar arasında çok sevilen biri değildi ve ferrari taraftarları haricindeki f1 izleyicileri de pek sevmezdi,ne zaman ki şumi f1 i bıraktı birden herkes şumici oldu.ben şumiyle ilgili bir çok şey okudum izledim pilotların üzerine yürüdüğünü direksiyon kırdığını vs vs gördüm ama bu gün bunların hiçbirini konuşmuyoruz.Bence gerçek yarışçıların çoğu şumi gibi davranır bu yönüyle ben alonsoyu şumiye benzetirim.Geçen sene de hamiltonu çok eleştirdik kiminin üzerine direksiyon kırdı diye hatta massa bile kaç yarışta kiminin üzerine direksiyon kırdı di mi ? Bence doğal bunlar gerçek bir pilot kazanmak için her şeyi yapar.Her pilotu olduğu gibi kabullenmek zorundayız şumi alonso prost vb gibi pilotları agresifliği çok konuşması belki centilmen olmayışları ama en çok da yarışlarda bize yaşattıkları heyecanlarla hatırlarız ancan kimi mika ve senna gibi pilotları da daha çok efendilikleriyle severiz en nihayetinde hepsi f1 e renk katmıştır.
    Şumi den sonra kimi ferrariye pek sade geldi bence aksiyon adamı değil kimi sadece işini yapıyor gerisine karışmıyor ama bi de şöyle düşünün.griddeki bütün pilotlar kimi gibi olsa ne bu sitelerde okunacak bi şey kalırdı ne de f1 in zevki di mi yani…

  85. recep ivedik avatarı

    Schumi dönemi biteli çok oldu bu alonsodan da schumi falan olmaz ferrari dekiler alıştılar schumi hayali kurmaya belkide böyle birşey olmassa hevesiniz kursağınızda kalmasın dikkat edin daha fazlada burdaki konuları uzatmayın herşey olacağına varır + ben ferrari taraftarı değilim kimi nerde ben orda kimi ile formula 1 izlemeye başladım o bırakır bende sonbulur nasıl schumi için izleyenlerin %80 i artık fomula izelmiyorsa onun gibi.

  86. aslen kimici olup sahte ferrariciler.alonso gelince o gidesiye kadar yok taraftarlığımı askıya alırım yok şöyle yaparım yok böyle yaparım.arkadaşlar yalnız dikkat edin askıya alalım derken ferrari taraftarlığından olmayın.mazallah bir şumi dönemi başlayıverir ondan sonra mclarenci olur çıkarsınız.

  87. recep ivedik avatarı

    İsteyen istediği yerde durur.istenilen de istenildiği yerde durur…fakat bu alonso neden böyle yapıyor kimi mclarende iken mclarene geldi kimide ferrariye gitti.alonso orda yapamadı tekrar renoya döndü..şimdide illaki arkanızda bir dayınız olacak kelimesi doğru yoksa alonsoyu morenellonun kapısından içeri misafir diye alırlardı..Eğer bu gerçekleşirse büyük bir haksızlık yapılıyor kimiye……. bu alonso yada hamiltona yada başka bir pilota yapılsa bas bas bağırır adam öldürüyolar diye…Kimi mclarene gelsin bıraksın ferrariden de parasını alsın çatır çatır yesin müstehak bunlara..İnş seneye rekabetçi bir koltukta olurda ferrari ne veremediğini ve ne kaybettiğini anlar….

  88. forza_alonso  avatarı

    gkhan demir adlı arkadaş
    dün spiker alonso içn ne demiş bi sölesene spiker briatorenin yaptıklarını anlattı dünde bir yorumunda spiker azmetttirci alonso dedi diyordun ama doru dinleseydin alonso deil piquet demişti spiker alonsoyu çekemiyorsunuz o kadar basit seneye şampiyon olunca görüşelim ok balım

  89. Yazık Ferrari yaptığı hatanın farkında değil.Renault' un başına neler açtı bu adam.Dün Serhan ACAR' ı yarışın son 10 dakikasında dinlediniz sanırım.Ortalığı karıştıracak yine.Çok yazık çok..Bir Mercedes-Benz taraftarı olarak Ferrari için gerçekten üzülüyorum.

  90. diyecek pek bişey kalmadı sanırım… hayırlısı diyelim… KİMİ umarım mclarende olur…

  91. isteyen istediği yere gitmekte özgür arkadaşlar. alonso ferrari ye gidiyo diyo bazıları ferrari taraftarlığını bi köşeye bırakabilir. hatta rakip takımı yani mc laren i bile desdekleyebilirler. ama bi o kadarıda ferrari ye transver olacaktır merak etmeyin. alonso taraftarlarının çokluğundan vede ne kadar renkli olduğundan bahsetmeye gerek yok. keza asıl ferrari cilerde öle. f1 in en harika (tabii bence.bunu gözlemlerime dayanarak söyliyorum) iki taraftar grubunun birleşmesi en az en büyük iki gücün (alonso-ferrari) birleşmesi kadar harika olacaktır. geri kalana ne mi düşüyor? şovu izlemek tabi

  92. Emir Çolak avatarı

    Bora Subaşı herhalde onure edip göndericeksin Raikkonen'den bahsediyorsun bu adam en pahalı pilot =) çirkef karaktere'de sahip değil seve seve 5 senelik eski takımına gider, o dediğin adam Fiat-Abarth'la bile döktürdü, herkezi bekleriz 🙂 Ferrari takımının yetkili ağzı gibi konuşmuşsun 😀 Santander gerçekten 25m$ veriyomuymuş bari 😀

  93. golden boy'dan süper teoriler he he xDgüldüm gece gece ama tabi neden olmasın :P:P:P:P:P

  94. görkem yılmaz bende biliyorum. ama santander ferrari takımının başkanını iki haftadır dansöz gibi oynatıyor. para bu adamı bozmuş isim yapısınıda bozar. bence santander bu işide kafaya takar ve derki kaldırın scuderia ifadesini nasılsa onun dediği oluyor. santander ferrari yazın olsun bitsin. ama daha enteresan bir şey söyleyeyim. yeni isimle alakalı….SANTANDER FERRARİ ALONSO….nasıl?:))))))

  95. Fernando Alonso  Diaz avatarı
    Fernando Alonso Diaz

    Bazı kişiler herşeye gözlerini kapatmış aman alonso'nun olduğu yerde huzur kalmaz falan felan…
    Alonsonun tüm kariyerini inceleyen insan Alonso'nun her zaman İtalyanlarla başarılarını yakaladığını görür hatırlatırım onu bugünlere taşıyan briatore de italyan alt serilerdede bir çok italyanla çalıştı ve akıcı bir italyancası var…
    Bir yandan Alonso sanki Mclaren'e gitmemiş yeni gideceği yani 2006 ya dönelim…
    Alonso akdenizli ve sıcak hareketli insan biz Türkler gibi İngilizler soğuk kanlı kuzey insanları yarış galibiyetlerden sonraki takım konuşmalarında duymuşsunuzdur herhalde telsiz konuşmalarını:)
    bundan dolayı Alonso Ferrari Raikkonen Mclaren'e daha uygun bir pilot Alonso bundan dolayı Mclaren'le başarılı olamadı Macaristandaki bence haksız olan karar olmasaydı şampiyon olacaktı ben bu kadarını bile beklemiyordum bundan daha kötü durumlara düşebileceğinden korkmuştum. Ancak artık o alışkın olduğu Akdenizli İtalyanlarla çalışacak… Ben Alonso'yu Renault sayesinde sevdim ve sonra onu öğrendikçe hayranlık duyulacak bir insan olduğunu mütevazı ve doğuştan şampiyon olduğunu gördüm Ben Alonso taraftarıyım ama renault herzaman benim takımım olacak xD

  96. Ya da senaryo şöyle gelişmiş olabilir;Alonso Santeander yönetimine gidip ağlamıştır,ben bu kadar yetnekli bir pilotum fakat bu reno takımı yüzünden iki yıldan beri sürünüyorum bana biraz sahip çıkın ağababalar der.Bunun üzerine Santander derki söyle bakalım koçum seninistediğin nedir?.Alonso:Valla ben iki yıldır harcandım,zaten Mclaren de beni harcadı bozuk para gibi.Santander:Eeeee. Alonso:Eee si falan yok Mclarene gidemem aramız bozuk,diğer takımlarında McLaren le başa çıkacak hali yok,Formula 1 dünyasında her pilotun yarışmak istediği tek bir takım var ki oda Ferrari ve bu takım Mclaren le başa çıkabilir (en azından 2010 da) ben oraya gideyim,der.Bunun üzerine Santander sratejistleri çalışmaya başlarlar ve olay bu noktaya gelir.(Arkadaşlar tamamen espirili bir yaklaşımla yapılmış bir yorumdur.Sadece tartışmalı havayı biraz dağıtmak için 🙂

  97. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    hamilton+raikonnen demek alınabilecek max 442 puanın 350sinin toplanması demek 😀 iyi bir araçla..

  98. Görkem Yılmaz avatarı
    Görkem Yılmaz

    GOLDEN BOY takımın ismi Scuderia Ferrari Santander olur büyük ihtimalle. Çünkü Scuderia Ferrari italyanca ''Ferrari Takımı'' demektir. Santander ismi bunların arasına girmez 🙂

  99. kimsede devamlı para için alonso geliyor demesin şunu kabul etmeliyizki alonso ferrarinin istediği geişimi yaptırabilicek bir pilot yani ferrari zaten alonsoyu almak istiyordu bunun için massa ve kimi arasında seçimi kim yapmıştır bileeyiz tabi ama(ister sponsor ister alonso ister ferrari..)bu seçim pilotaj üstünlüğü açısından olmamış belli ki…çünkü bu durumda seçilemezdi ikiside iyi sonuçta..ama yöntem yanlış sürekli dediğim gibi ayrıca alonso ne kadar arabayı geliştircek olsada takımda büyük karışıklıklar olucağı yönünde benim düşüncem ve montenin bunu şu an çok iyi kavrayabildigini snamıyorum açıkçası çünkü şumi gidip kimi gelirkende kiminin karakterinin ferrariye uyup uymayacağını yeterince ölçüp tartmadılar..=( sonuçsa aşagılanmış bir şampiyon üzülerek söylüyorum =(

  100. almanyada mercedes tribünü var. oradaki taraftarlar ellerinde kartonlarla yazmışlar. go kimi go juan…go kimi go belkide oradan gelmedir. dilerim seneye orada go kimi go hami yazar…

  101. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    iyi geceler hepinize ben kaçar seneye artık massa alonso için bir kaç kaza yapıverir… eğer zaten massa bu takımda 1. pilotlukta ısrarcı olursa alonso arıza çıkarmaya başlar. ama bu kez karsısında hamilton yok. massa gider 😀 daimi arkadası fisi gelir 😀

  102. F-1 haklısın dostum. ferrari taraftarıyız diye bana göre yapılan bunca yanlışa hatta en son gerçekleşen bu en büük hataya rağmen körü körüne takıma destek verin nasıl taraftarsınız diye dolamışlar dillerine. olmaz bana ters diyorum takımla beraber istemediğim pilotları desteklemem diyorum hoşlarına gitmiyo basıyolar eksiyi :))

  103. Yavuz Balcı avatarı

    vay be gece gece gireyim dedim bakayım.mübarekler benden beter çıktı (((:

    arkadaşlar alonso ferrariye hayırlı uğurlu olsun.doğru mu yanlış mı yaptı ferrari derseniz.etik açıdan çok yanlış.dansözlük yaptı resmen luca.ferrarici arkadaşların tepkisi alonsoya değil bence transfer ediliş şekli ve durumuna.bencede haklılar.

    açıkcası beni bu konu pekte ilgilendirmiyor.ne zaman şu sitede kimi McLarende haberi görürüm benim için bayram o zaman olur.

    hepinize hayırlı geceler.

  104. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    tamamen haklısın arkadasım f1 le ilgili bir sitede en çok izlenen videoların 20 tanesinde de kimi var ve genele yakını kiminin geçiş videoları veya hareketleri dondurma yemesi bile girmiş bir tek schmi nin brezilyada ki geçişi vardı aleyhine olan yani f1 dünyasının yarısı bu adam için izliyor.

  105. Şener  SALİH avatarı
    Şener SALİH

    Yahu sadece paranın uşaklığının yapıldığı bir arenada ''onur ,gurur ,haysiyet ,karakter'' gibi kelimeler ucuz kaçıyor ve olmuyor ….

  106. yorum yapanlara bakıyorumda yarısından fazlası kimi yi seven f1 fanları…kimiyi sevenler ve diğerleri…bir teraziye koysan kimiciler ağır basar. neden bu böyle arkadaşlar? bir fikri olan varmı? yoksa aziz nesin in dediği gibi türk milletinin % 90 ı aptalmı?:))))

  107. Ah keşke aynı ayarda aynı modelde bir aracla şu pilotlar birkac tur atsada herkes anlasa kim iyi kim kötü

  108. bora kusura bakma ama olaylara oldugu gibi bakmıyorsun sadece kimiyi destekleyen biri olarak görme bu yorumumu ama ferrari şu davranışlarıyla hiçte senin bahsettiğin iyi niyeti gösteriyor gibi durmuyor..önce alo gelmiycek elimizde süper pilotlar var deniliyor sonra ispanyol mu fin mi kara vercez diyor kalkıp agzından alo transferini kaçırıyo(!) üstelik bunların hiç biri kapalı kapılar ardında değil direk medyaya yansıtılıyor saygınız buysa eger onlara acımaktan başka bir şey gelmiyor içimden(k. bakma)..ve şerefiyle gitmesinin yolu bu değil..onore falan edilmiyor o 25 milyonla benim gözümde bu daha kötü bir pozisyondur sanki kötü bir pilotta üstüne para verip rakibe kakalıyorsun gibi(bu terim için çok pardon)kısaca durum budur..sen kendin kurgulamışsın biraz ben olanı denileni dile getirdim..ama kiminin kendini geliştirmesi konusunda katılıyorum umarım bu olay onu biraz daha kendini devamlı konsantre tutması için tetikleyici olur bna göre plotumun sorunu yalnızca her zaman tam olarak orda olmuyor..ama sucu sadece onda bulmak dogru değil çogu zaman elinden geleni yaptı şunuda kabul edin ki ferrari şuminin ferrarisi değil artık mantıklı kararlar yok(bknz:bu sene rossiye teklif gitmesi)taktik teknik açıdan çok zayıfladı.. biraz da özeleştiri lütfen..

  109. schumii sevgılı arkadasım bosuna ugrasma anlamıyor o vatandas benı kımıcı ılan ettı basma kalıp. 🙂 o kafasında senaryoyu yazmıs herseyın oyle olmasını ıstıyor. Cıddı bır vaka

  110. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    tek diceğim seneye kimi şampiyonluğa koşarken siz alonsoya laf ediyor olcaksınız… ve biz size gülicez emin olun açıklama resmen yapıldığında olay bitmiştir yeni takımımıza bakıcaz alonsonun yerine vettel daha başka biri gelse gene ferrari ama alonso olamaz bu takımda.. massanın yerine bile gelse gene bitmiştir çarşı alonsoya karşı XDXD

  111. Santader ve Alonsoyu da beraberinde getirecekti;ama bbir problem vardı Alonso 2. pilot olamazdı ve e bu durumda Kimi nin gitmesi gerekiyordu,Kimi için önemli olan yarışmak ve imzaladığı anlaşmadaki parayı almak olduğuna göre ferrari bu parayı verecek artı Kimi McLarene gitmek istiyorsa McLarenede Santander tarafından ekstra para verilecekti.Ve bütün bunlar gerçekleşti.Hayırlı olsun herkese.Bize düşen daha zevkli daha heyecanli yarışlar izlemektir ki buda bize yeter zaten.Herkese iyi geceler.

  112. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    ya hala o kadar sevioruz sanıosunuzki bırakın ya bu adam gittiği yerde ne kafar huzur bırakmıski renault onun yüzünden ne hallerde sponsor bulamıcak.. mclaren men edildi seneye küfredeceksiniz.

  113. Santander yanlız Monzadaki açıklamadan önce sponsorlugunu açıkladı.Koskoca Montezemelo tehdit altında ifadesinimi degiştirdi yani şimdi?

    F1 arkadaş,ismine tıkladıgım zaman Kimi Raikkönenin sitesine yönlendiriliyorum,Ferrarininkine degil..

  114. o zaman nickin raikosenna mı olacak?

  115. Bora ben hiçbir zaman Mclarenci olmadım hatta en sevmediğim takım Mclarendir. ama özellikle Schumi yıllarından beri hayranlıkla izlediğim Ferrariden eser yok ve son iki yıldır özellikle bu sene yapılan hatalar bardağı taşırdı. ben de gelecek seneden itibaren takım taraftarlığını askıya alıp sadece pilot destekleyen arkadaşlardan olacağım. nickim aynı kalır o hiçbir zaman değişmez ama avatardaki ferrari resmi belli bi süreliğine kalkacak ordan.

    sen nasıl kiminin onore edilerek gönderilmesini isteiyosan, benim de takımımda bana göre gridin en iyi pilotunu görmeyi isteme hakkım var. onun için bu yapılanları takımıma yakıştamayıp küsüyorum takıma çünkü takımı desteklediğim zaman istemeden de olsa sevmediğim pilotları desteklemiş olacağım bu da bana ters geliyor. kimsenin de bu yüzden başkasının taraftarlığını sorgulamaya hakkı yok.

  116. Yani arkadaşlar,önce yorumu yapmadan önce iyi bir düşünmek lazım.
    Kimi-Ferrari paketi olmadı,olamazda bu saatten sonra.
    2007de McLaren resmen eliyle şampiyonlugu Kimiye verdi.

    Sezon başı Alonsoya,sezon ortalarına dogru Lewise destek verdi takım.Evet,Lewis gerçekten çetin çıkmıştı,hızlıydı,saf kan yarışcıydı,ama henüz erkendi,tecrübesi yoktu.
    Zaten bu yüzden 2(!) yarıştan 4(!) puan(bence o senenin en hızlı aracıyla)alamadı.
    Eger McLaren o sene biraz daha Alonsoya dönük çalışsaydı,Alonso o araçla şampiyonlugu Brezilyaya bırakmazdı zaten.

    Şimdi burda"Ben Ferrariyi bırakıcam,seneye görcezzzz,Massa Alonsoyu ezer-keser-biçer" gibi yorumlar yazan arkadaşların çogu Kimi taraftarıları oldugundan eminim.
    Burda bence(bakın "bence")Ferrari Alonsoyu alarak en iyi hamleyi,aynı zamanda TEMEL hamleyi,yapıyor.
    Bunun meyvelerini önümüzdeki seneler hep beraber görücegiz.

    Kimiyi sadece bu şekilde davranmak Ferrariye yakışmadı.Madem böyle yapacaktınız,neden geçen sene adamın kontratını 1 sene daha uzattınız?
    Ben bir McLarenci olarak Kimi'nin bize gelmesini arzu ediyorum,ve Kimi-Macca paketinin çok iyi işler başaracagından eminim.

  117. scuderia ferrari marlboro iken sanırım scuderia santander ferrari veya santander scuderia ferrari(sıralamadaki hassasiyete dikkat)olacak. bekleyelim görelim.

  118. bora subaşı bırak Allah aşkına bu reklam filmlerini…ne onuru ne şerefi…bu yapılanların santanderin emriyle yapıldığını anlamadınmı hala? öyle olmasaydı neden monzada alo nun adını açıklamadılar? kesinlikle senin düşündüğün gibi düşünmüyorum. santanderi parayı benveriyorum benim dediğim olacak veriyorsam bu şartla veriyorum ya yaparsınız parayı alırsınız ya yapmazsınız… buraya çok uyan bir kelime var ama yine kovuluruz yazmayayım. yani anlayacağın para adamı bozar şu anda ferrariyi bozmuş durumda senin anlayacağın. fakat ben ferrariden beklemezdim böyle bir davranışı. demekki parasal noktada hakikaten sıkışıklar.

  119. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    alonso bu takıma karmaşa ayrılık kavga getircek bunu bilin bunları bilerek böyle davranan yöneticiler için bu takımı desteklemem alonso asla massa yla aynı statüde olmak istemicek malum sponsor olayı massa ikinci pilot olcak. bunu içine yedirebilen herkes tutsun kırmızıyı… ispanyol boğası sevmez kırmızıyı haberiniz olsun…

  120. santender bu ödemeyi kabul etti ise alonso için etmiştirr ama ferrarinin böyle bir hata yapması çok yanlışş şimdi diyecekler ki ferrariyi sponsor yönetiyorr evet sponsor yönetiyorr bay montezemolo ya şunu diyecem ferrari pilotlarını hani kendi seçerdi sponsor seçmezdi çıkıp konuşmasını biliyorsu ne oldu ?

  121. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    Peki o zaman size sormalı.. Neden Takım bu adamı istemiyor ??

    Hemde daha 1 senelik anlaşması varken… Sen Ferrariye kırmızıya aşıksan, düşündün mü bunu hiç. Neden düşünesin ki Kimi nereye siz oraya..

    Bu zalimlik değil arkadaşlar .. Diyetimizi ödüyoruz diyetimizi.. Zalimlik nasıl olur bilirmisin.. Bu adamla 1 yıllık sözleşmen mi var gönderirsin Fiat-Abarth Takımına orada pişsin biraz,, geliştirsin kendini Kiminiz..

    Biz Asil Takımız kardeşim,, Kimiyi onore ederek nasıl göndeririz bunu düşünüyoruz. Anlamadınız mı hala.. Ve tabiki iyi bir Takıma gitsin istiyoruz. Bu nedenle Santander tam 25 milyonluk ödemeyi kabul etti.. Bundan daha büyük onur olur mu kendini bilene.

    İstiyoruz ki şerefiyle gitsin. Layık olduğu yere gitsin.. Ferrari bunu istiyor

  122. sonunu düşünen kahraman olamaz kirve. bana göre massa alonsodan çok daha kaliteli bir pilot. önşartsız.. zaten öyle bir fırsatıda olmadı. inşaallah alonsonun elinde oyuncak etmezler. bizde bu arada en iyi ikinci kim mclarende görürüz ha!…hatırladınmı kirve?

  123. takım kalıcır pilot geçicidir

  124. golden boy severek takip ediyorum seni,yorumların çok güzel.

  125. su bası bora neye dayanarak kımı fanı oldugumu ıddıa edıyorsun. Sarhormusun sen? Ben asla ne kımı nede alonso taraftarıyım. Ferrarı taraftarıyım kırmızıya asıgım. Alonsa nazarımda asla takımıma yakısan bı pılot olamaz.

  126. sayın kimiseverler…lütfen hırslanmayalım. hırs sebeb-i hasarettir. ne demiş İbrahim Hakkı hazretleri…Hak şerleri hayreyler…zannetmeki gayreyler…görelim mevlam neyler…neylerse güzel eyler…üzülmeyelim inanın herşey çok daha güzel olacak….sinirliyiz ama sakin olma zamanı. zalim zulmeder kader adalet eder. bekleyelim görelim eğer pilotumuza haksızlık yapılmışsa daha iyisini gösterir merak etmeyelim.

  127. golden bıldıgım kadarıyla sadece yakıt ıkmalı kalkacak. Ve yakıt deposu buyıcek. Yanı agırlık dagılımı ıle ılgılı problem olacak.

  128. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    Değerli Kimi Fanları..

    Sizlerin McLarenden Ferrariye geçiş yaptığınıza hiç şüphem yok.. Dolayısıyla tekrar McLaren'e dönme niyetinizi anlıyorum. Ama ben Ferrariciyim ve kızıp McLarene gidiyorum diyorsanız… Sorun Ferraride değil sizdedir.

  129. Bora Subasi kardes kendi adima konusayim hic merak etme kimse benim icimdeki ferrari ve f1 sevgimi olduremez ben bradayim olmessek gelecek yilda ondan sonraki yillarda da sadece bu simarik alonso varken ferraride ben ferrari taraftarligimi askiya alirim ama yine severim ferrariyi ve yine massayi desteklerim asil sen ve senin gibiler bir yerlere gitmeyin yada gideceginiz sitelerin yerlerinide verin de oralarda da sizin azrailiniz olayim ben bundan vazgecmem yeterki siz vazgecmeyin ve kimse benim f1 ve ferrari sevgime laf soyleyemez neden mi hic kimse ferrariye laf soyleyemez ve sonrada ferrariye gelmek icin sponsorlardan yardim istemez ve tukurdugunu yalamaz

  130. sezgin güneş avatarı
    sezgin güneş

    ben yıllardır kırmızı hastasıydım asla bitmez diyordum ama sabır taşı buraya kadarmış.Alonso için kiminin gönderilmesi artık tamam dedittirdi tek isteğim alonso gelir kimi de mclarene geçerse ferrariye ah dedittirmek için kiminin şampiyon olması çokgüsel yönetiosunuz. takımı devam edin go kimi go…

  131. arkadaşlar bir soru sordum şu 2010 aracına odaklanmakla alakalı varsa bilen lütfen açıklasın.

  132. zfr emınım benım gıbı dusunen bı cok ferrarı taraftarı var ama onlar susmayı tercıh edıyorlar. Ama ıclerınde acaba ıle yasıyorlar tedırgınler ve bunlar olacak ve olmasınıda ıstıyorum. Cunku bunlar olduktan sonra kangren lı bolge kesıp atılacak. Sonrasında sahlanan at ucmaya eskı shumı lı efsane gunlere gerı donecek

  133. arkadaşlar lütfen kırıcı şahsa yönelik yorumlar yapmayalım f1 hakkında tartışalım. birkaç gün önce bununla ilgili uyarı yapıldı unutmayalım üsluba dikkat edelim.

  134. :)))) yahu kim bu musab…ne meşhur adammış.

  135. Abdullah Çelik kardes merak etme montenin yetki derecesini de biliyoruz ferrarinin gercek sahiplerinide ama golden boyun dedigi gibi takim yine bu seneki gibi olursa bakin gorun o zaman sizin montezemeloyu fiatin sahibi ne yapiyor asagida bir arkadasin dedigi gibi hic kimse vazgecilmez degildir luca montezemelo bile

  136. arkadaşlar yapmayın lütfen. burada sevdiğimiz bir spor var bunu türkiyede anlayan yaşayan kaç kişi varki? bir futbol maçında stadı dolduracak taraftar grubuna sayıca sahip değiliz. birbirimizi üzerek f1 den soğutmayalım. lütfen. ne demiş namık kemal…memleket bitti yine bitmedi sen ben…bize bizden büyük olmaz düşmen(düşman)…yurdum insanının eski çağlardan beri gelen özelliğidir birbirini yiyip bitirmek. ama biz f1 severiz biz farklı olmalıyız…

  137. ecrin deniz avatarı

    açıklayın bir an önce de herkes rahatlasın! zaten işin cılkı çıktı. aylar önce dedikodular aldı yürüdü,son 1 ayda çelişkili demeçler hele son bir hafta …! herkes herşeyi nerdeyse padoktan gelen bilgiler adıyla öğrendi:) adamı takımdan bari düzgün bi şekilde gönderseydiniz! yakışmadı hiç…

  138. GOLDENBOY, "nickleri istemeye istemeye değiştiriyoruz" ne demek ya? :)))))

    Ban yiyip geri mi geliyoruz demek istiyorsun, anlamadım… Yoksa fikir falan mı değiştiriyorsunuz arada?

    Musab… Sen misin yoksa? :))))))

  139. F1 aynen senin gibi dusunuyorum kardes alonso kirmizilari giydigi an ferrari taraftarligimi askiya aliyorum taki bu simarik takimdan kovulana kadar burdan bunu yine soyluyorum gelecek sene ferrari bu simarik alonsonun alonsoda ferrarinin elinde patlayacak ve bakalim bu ikili bir birlerine ne kadar dayanabilecek yada sezonu beraber bitirebilecek mi massa umarim donun ce yine eskisi gibi hatta daha iyi olurda ben o zaman gorurum alonsoyu elmi yaman massami yaman hadi bakalim eger arac gelecek senede boyle olursa gorun siz o zaman bay simarigi acaba kacga etmeye kimden baslayacak montezemelo mu domanicali mi massa mi yoksa mekanikerlerle mi merak ediyorum isler kotu gidince o italyan medyasi ne yapacak herkes kimi degil ki cevap vermeden tepkisiz sadece isini yapsin gorun bakin ferrari hayatinin hatasini nasil yapacak degil fetret devri daha fazlasi olucak belki montezemelo belki domanicali belkide muhendisler ve mekanikerleden bir cogu takimdan uzaklastirilicak bekleyelim gorelim ve kimi umarim ya mc larene yada mercedes % 75 ini alirsa brawnin yeni mercedes f1 team e giderde her yarista once bu beceriksiz lere takimi teslim eden fiatin sahiplerine sonrada bu beceriksiz montezemelo domanicali ye sonrada alonsoya gonunu gosterir her yarista bunlara tokadi basar ve ezer hadi kimi yuregim duvalarim seninle goster sunlara gunlerini senin degerini bilmeyen ve senin yerine bu simariga guvenenlere neyin ne oldugunu goster be kocum ben yine seni alkislayayim sunu herkes biliyor sana iyi arac versinler ne hamilton ne alonso ne massa ne vettel nede suan yarisan hic bir pilot sana yaklasamaz ancak 2. lik icin yarisirlar umarim 2. de massa olur

  140. nickleri istemeye istemeye değiştiriyoruz. benim anlamadığım bir konu var. varsa bilen lütfen açıklasın. ferrari bu sene araç gelişimini bırakıp 2010 a odaklanmış bu ne demek? 2010 ile alakalı ne tür bir değişiklik var bu açıklandımı 2010 a çalışan takım pratikte bir takım çalışmalar yapıyorsa bunu neden şimdiki araca uygulamıyor. bu ifade bana biraz hikaye geliyor. bilen varsa lütfen izah etsin

  141. nur sen sımdı gul bende gelecek yıl gulecegım 🙂 sakın kaybolma bı yere alonso artık gıdecek takım bulamayınca bende sana kahkahalarla gulecegım. Son gulen 🙂

  142. Şu Alonso-Kimi-Ferrari konularını medenice konuşmak imkansız sanırım. Örneğini görebilmiş değiliz henüz.

  143. 2006 ve 2007 başlarında ferrariye demediğini bırakmayan arkadaşlara bakın hele.Ne oldu çar mı ettiniz birden ?

  144. abdullah celık tabıkıde bılıyorum kımse vazgecılmez degıldır bu takımda! Sende bunu anla ! Ve sen burak bocek denen sahsıyet bu sahsıma satasma amaclı 2. Yorumun 3. Ye ağzımdan ıstenmeyen kelımeler cıkabılır. Bır daha sahsıma satasma amaclı yazma benım dusuncelerım benı ılgılendırır. Begenmıyosan eksı atarsın ama satasamassın son de soyluyorum benı tahrık etme

  145. Bora Subaşı avatarı
    Bora Subaşı

    İsteyen istediği Takıma tabi ki geçebilir.. Yalnız sizden rica ediyorum bu nickleri değiştirmeyinde; seneye kimin ne olduğunu hep beraber görelim..

    Ne biliyorsunuz belki de fanatik Lotuscu olursunuz

  146. F1 yorumuna çok güldüm 😀 ferrari başkanı montenin kafasını koparıcak ferrari başkanı kim biliyormusun yada montezemelo kim desem??:D:D

  147. bazı arkadaşlarım şimdiden çok emin konuşmaya başlamış ama bu senenin 2 efsane takımını unutuyorlar kimse küçümsemesin redbull ve brown gp yi bu kurallara iyi adepte olan takımlardan 1 adım önde oldukları için yine bir adım önde olabilirler ferrari ve renault u çok merak ediyorum 2010 a hazırlanmaya çoktan başladılar bakalım ne olacak

  148. burak bocek avatarı

    zaten senin ferrari taraftarı olmana imkan yok ki arkadaşım.bir ferrari taraftarı gömlek değiştirir gibi takım değiştirmez.sonrada o gidince geri dönmez.o tükürdüğünü yalıyorda sen ne yapıyorsun.altta öyle yazmışsınızda ondan dedim.sen tutma aman ferrariyi emin ol çok üzülmezler.taraftarlık anlayılşına hayranım.ayrıca hik kimse neler olucağını bilemez.falcı gibi konuşmayın lütfen.

  149. monte dediğiniz adamın Ferrari'deki yetki derecesini biliyor musunuz acaba?

  150. evet 2010 super olacak. Alonso nun takımda cıkaracagı huzursuzluklar ferrarı baskanının sabrını tasıracak ve oda monte domını ve alonso nun kellesını alıcak. Bende ferrarı taraftarlıgıma kaldıgım yerden buyuk bır askla devam edecegım. O gune kadar fanatık mc laren cıyım!!

  151. burak bocek avatarı

    Seneye müthiş bir kapışma olucak gibi öyle hissediyorum.Burada kesin yargı ile kounşamam ama pilot dizilişkeri gerçekten çok heycan verici.Bir tarafta iki şampiyon:Lewis-Kimi,diğer tarafta çifte şampiyon ve Massa.İki takım umarım özlenen kapışmasına yani zirveye geri döner ve bolca bu 4 pilotun kapışmasını seyrederiz.Hangi takım ne kadar iyi araç yapıack bilinmez ve f1de dengeler bazen çok çabuk değişiyor.İnşallah kazanan taraf oluruz:)

  152. a cidden siz çok iyi biliyorsanız gidin ferrarinin mc larenin ceo su olun her ne kadar sevmesemde bunlar buş adam değiller türkiye de sporun gelişememesinin en büyük nedeni futbol içinde geçerli sanki teknik direktör kadro kuruyor sonra teknik direktörü azarlıyor yanlışşşş!!!!

  153. FerrariAlonso avatarı
    FerrariAlonso

    Önümüzdeki sene süper olacak.

  154. 2010 çok farklı bir sezon olacak.

  155. semih özer avatarı

    arkadaşalr herkes alonsoyu ve efrrarıyı tartısıyo ama bence asıl heyecanlı olan raikkonen in mc larene gerı donmesı ve lewısle aynı takımda olması bence bu ikisinin çekişmesini izlemek buyuk zevk verecek bizlere:)

  156. İstisnalar tabi ki olacaktır. Schumacher, Senna gibi pilotlar oldukça uyumlu oluyorlar, gerçek profesyoneller. İstisnai kişilikler bunlar. Ama genelde "mantelite uyuşması" önemli diye düşünüyorum. McLaren'in genel pilot kadrosuna baktığımızda mesela İngiliz, Finli pilotlara özel bir ağırlık verdiğini görmekteyiz (1993 yılından itibaren baktım mesela).

  157. mantalite uyuşmasa akdeniz ikliminin sıcak insanıyla esas alman disipilinin soğuk insanı şumi uyuşmazdı. gerçek öyle değil bence…

  158. vega nitro pilot sorumlu tutulamaz elbette. ferrari bu açıklamayı monzada yapsaydı herkes şunu düşünürdü bunlar kimi yi istemiyorlar parasını verip yolluyorlar. ama gerçek böyle değilmiş. eğer fazladan verilecek 49 milyon dolar ferrariye takımın geleceği ile alakalı istediği değişikliği yaptıramayacak kadar büyük paraysa o zaman bmw gibi olacaktır geleceği ferrarinin…sponsor desteğide bulamazsa sıradan bir ferrari seneleri bekliyor bizi başıboş sıradan…fetret devri…

  159. Ferrari de oyuncak olacak takımdı evet. Herkes akıllı bi Ferrari yönetimi deli…

  160. Yaşamaması için şu neden var: Manteliteler uyuşuyor. Massa Brezilyalı, takım İtalyan, takım kadrosunun çoğu İtalyan, Alonso ise İspanyol. Bu ülkelerin düşünce tarzı benzer oluyor genelde.

  161. FerrariAlonso avatarı
    FerrariAlonso

    Bazılarının zoruna gidiyor ama unutmayın f1 deki en iyi pilot Fernando ALONSO dur!!

  162. bize sadece arkadaşlar bir seyirci olarak bir taraftar olarak hayırlı olsun demek düşerr bu benim görüşüm

  163. neden bu adam monzada açıklama yaprken alonso demedi şimdi demeye başladı. santander bastırdı ferrari ağız değiştirdi. bu f1 de yaşanmışmıdır acaba. hele ferrari gibi mazisi büyük takımda. ferrari taraftarları takımınız artık sponsorlar elinde oyuncak olmuştur.

  164. Ne Massa'yla ne de Ferrari'yle bir sorun yaşamayacak Alonso. Şuraya yazıyorum…

  165. Ferrari bir pilotun sayesinde fetret devri yaşamaz. Eğer Ferrari fetret devri yaşayacaksa bunun hesabını o zaman gelecek pilottan değil, o zamanlar yöneten takım patronundan, CEO'dan yani yönetici kısmından sormanız daha doğru olacak.

    Flavio Briatore'nin skandallarını duydunuz yarışta Serhan Acar anlattı. Acaba 1994'teki kadro o benzer skandallardan sorumlu tutuldu mu? Hayır, Alonso'yu suçlamanın yersiz olduğunun bir çok örneği var.

    Bakalım 2010 bize neler gösterecek…

  166. Kimiciler unutmayın ama Mclaren de Hamilton var.

  167. kimi paşalar gibi parasını alacak. yine o miktar civarı parayı mclarende alacak. devir artık mclaren devri olacak. mercedes nba tabiriyle şampiyonlukları süpürecek.

  168. Bir dahaki sene göreceğiz. Umarım Kimi, rekabetçi bir takımda olur.

  169. evet artık bir devir kapanmıştır. ferrari uzunca bir süre fetret devri yaşıyacaktır. para harcama konusunda şu an araç gelişimini durdurmuş yeni sponsorunun lafıyla hareket eden tabir yerindeyse gemlerini(o meşhur atın) başkalarının eline vermiş ferrari ispanyolların elinde oyuncak olacaktır.

  170. bu adam geldıgı sanıye ferrarı taraftarlıgımı askıya alıyorum!! Takı o gıdene kadar yarıstıgı takımlar ne hıkmetse hep skandallara ımza attı ! bunda alonsonun payı yok hıcmı haberı yok! Kulahıma anlatsın. 2 sampıyonluk yasadıgı takımı hep elestıren mc laren ı karıstıran adam gorun bakın ferrarıye neler yapacak!!

  171. alonso Ferrari'ye gitmiyorsa sansasyonel olacak, giderse değil:)

  172. Biz de sabırsızlanıyoruz,açıklasınlar evet 🙂 Hayırlısı bakalım..

  173. yahu ha açıklandı ha açıklanacak şimdi açıklanıyor garantilendi ama daha açıklanamıyor… lastik gibi uzattınız yahu konuyu. alonsoya değil de aldığınız sonuçlara baksanız biraz malum bu araç seneye de kullanılacak.

  174. :))) Hadi hayırlısı..

  175. kim ne derse desin ferrarinin bu sene yaptığı ayıp doğrusu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir