Kenan Sofuoğlu’na Kayınvalidesinden Şampiyonluk Hediyesi: Ferrari

yazar:

kategori:

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu’nun kayınvalidesi Yamina Abdoun, zor bir yıl geçirmesine rağmen Dünya Supersport Şampiyonası’nı zirvede bitiren damadına jest yaptı.

Hollandalı Julia Looman ile evli olan ve temmuz ayında, 5 aylık oğulları Hamza’yı kaybeden Kenan, yaşadığı tüm sıkıntılara rağmen, Dünya Supersport Şampiyonası’nda zirveye çıkarak, 4. kez supersport şampiyonu olmuştu.

Hollandalı Roompot Şirketi’nin ortaklarından olan kayınvalide Abdoun, geride bıraktıkları zor günlere rağmen sezonu zirvede tamamlayan damadına jest yaparak Ferrari marka son model bir otomobil sipariş verdi.

ENAN BU HEDİYE SENİN İÇİN

Abdoun, Facebook hesabından kırmızı Ferrari’nin fotoğrafını paylaşarak, altına, “Hepimiz daha önce yaşamadığımız acılarla dolu bir yıl geçirdik. Kenan, inanılmaz bir şekilde dünya şampiyonluğuna ulaşmayı başardı. Bu hediye senin için, çünkü seni çok seviyoruz. Keyfini çıkar ve lütfen güvenli kullan” notunu düştü.

kenan sofuoğlu kaynanası yamine abdoun ferrariKenan Sofuoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, aracın 2 hafta sonra fabrikadan çıkarak kendisine teslim edileceğini belirterek, “Ailem otomobillere olan merakımı biliyordu. Bu nedenle böyle bir jest düşünmüşler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum” dedi.

ZOR BİR YIL GEÇİRMESİNE RAĞMEN ŞAMPİYON OLDU

Kenan sofuoğlu ve eşiKenan Sofuoğlu ve eşi Julia Looman

Hollanda’da mart ayında dünyaya gelen ancak 2 ay sonra beyin kanaması geçiren minik Hamza, tüm müdahalelere rağmen temmuz ayının sonunda, 5 aylıkken hayata gözlerini yummuştu. Evladını kendi elleriyle toprağa veren milli motosikletçi, ekim ayında Fransa’da düzenlenen 11. ayak yarışını 2. sırada bitirerek, sezonun bitimine bir yarış kala şampiyonluğunu ilan etti.

Kenan Sofuoğlu, böylece 3 yıl sonra bir kez daha Dünya Supersport Şampiyonası’nda zirveye çıkmış oldu. Kenan 2007, 2010 ve 2012’nin ardından 4. kez Supersport şampiyonluğuna ulaştı.

İnternetspor

Yorumlar

“Kenan Sofuoğlu’na Kayınvalidesinden Şampiyonluk Hediyesi: Ferrari” için 14 yanıt

1. Zengin kızla evlenceksin işte. Yok aile kızı falan filan geçeceksin o işleri. Zengin olan bir kere ölüyor bu hayatta işte. 🙂

2. türk haberciliği

mükemmel fotoğraf yaratıcılığı

internetspor yardırmış

3. Lewis-Hamilton(#TeamLH) avatarı
    Lewis-Hamilton(#TeamLH)

Hediye dediğin böyle olur 🙂

1. Bu yazdığın başını ağrıtmasın sonra 😀

4. Kenanın şans en azından kayınvalidesinden yana gülmüş.Hayırlı uğurlu olsun.

5. asparagastır inş. 🙂 yuh 458 de değil resimdeki, F12 hediye mi edilir lan

1. Aynen, bende herhalde California falandır diye düşünürken F12’yi görünce oha oldum.

2. Ferrari’nin beğendiğim tek modeli denebilir. Önden motor iyidir 😉 Bir de o dört çeker olan var.

1. Bizde çok beğeniyoruz FML RWD lerin şahı ama ulaşılmaz birşey 🙂 550, 456 felan biz hep sevmişizdir 612, 599 gibi şeyleri beğenemedik sadece. FF de güzeldir ben ona 456’nın varisi diyorum. Yüksek perf. koşturmaya çalıştığında full awd kasmaz. Bir nevi lambo lar gibi yürür daha yukarılarda ise rwd e dönüşür.
        Ama Ferrari dmek RML RWD demek en az kısmından 458 demek 🙂
        İnsan isim Kenan da olsa kıskanıyor. 🙂
        Sıkıntıları büyük de olsa hanım güzel meğer kaynana da güzelmiş 🙂
        Yanında çok hoş bir aile var sadece bundan dolayı değil motorsporları ilgisinde de.

1. RML iyi güzel de sadece piste çıkıp yarıştığın sürece. Caddede gazlamak için FMR daha iyi. Arka böyle kontrollü ve kolay bırakacak, toplaması zor olmayacak ve sinirli olmayacak. Yarış mı yapacağız mübarek 🙂

1. Yok be mübarek biz makine denilen şeyi sadece pist için mi arıyoruz. Pist kim biz kim.:) Asfalta oturarak gitmek, kıçında şanzımanı, sırtında motoru hissetmek şöyle güç olmadan da 4-3 yapınca titreşimi sırtında hissetmek kötü mü. Halen atmosferik candır manuel olmalı turbo performans içindir hiç yoksa 7 bin çevirmeli diyoruz ne yapıcan piste mi çıkıcan diyorlar yok be ya akşamları keyiflice gezmek istiyoruz diyoruz. Rüya da bile scirocconun arka koltuğuna gm v8 koyunca ne pisti diyor insan. He var mı böyle şeyler realiteden bahset denince yok anca porsche gibilerde görüyorsun o ayrı. Biz millet gibi golf lere hasta olmuyoruz ki hiç yoksa Elise istiyoruz e piste mi çıkıcaz. 🙂
            Şöyle 30-40 bine 120 hp lik 355 gibi birşey olsa kim istemezdi ki… Benim için önü hafif olsun arka zaten benim ayağımın altında her türlü toplarım.

1. Önü hafif olsun tabi. Understeer iyidir 🙂 Oyunda bile ön tarafı ağır makinaları sürmeyi seviyorum. Tur zamanları öyle demiyor ama sürmesi daha keyifli.